Toon posts:

leuk coolertje?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
dag allemaal

zoek een leuk coolertje, met goede prestaties, voor mijn cpu.:P heb een abit bf6 mobo en een converter waaarom een celeron zit. ik vraag dit namelijk om te weten wat voor een cooler hierop zou kunnen passen en die goede prestaties levert. allemaal alvast bedankt voor de reacties *D

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

...* echo niemaaaaaaaaaandddd aanddd andd dd... :+

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Niemand is nog zo laat op denk ik...
Maar Silverado?
Of is dat een beetje overkill?

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

'k Zou zeggen, een alpha PEP66 of zo. Da past en koelt wel goe. 't Is alleen nie goeikoop. Maar aangezien het ding nu toch al op 875Mhz loopt, zie ik niet waarom je een nieuwe koeler nodig zou hebben.

• wimmetje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09-2025
Een leuke cooler voor een celeron!!...jaja...een pimpelpaarse..of toch gewoon een standard cooler!!!!!
Die celeron's worden toch niet warm genoeg om serieus een (leuke) dikkere cooler op te zetten..behalve dan als je hem gaat clocken met 200 mhz meer

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Deze koste me 35,- en werkt perfect hierzo op mijn TB 800@1000

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~r.dooyeweerd/Koeler.jpg
No Name volgens mij al zei iemand van de week dat het een coolermaster was. Maar daar is weinig terug van te vinden op het doosje ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bij mycom verkopen ze de thermaltake vulcano II... Een ideale koeler en niet duur ! F 35,-

Hou er wel rekening mee dat deze 7 cm hoog is en dus tegen je geheugen aan kan komen bij somige mobo's.

Hij koelt in iedergeval veel beter dan mijn golden orb.

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 07:49 schreef jhead22 het volgende:
Bij mycom verkopen ze de thermaltake vulcano II... Een ideale koeler en niet duur ! F 35,-

Hou er wel rekening mee dat deze 7 cm hoog is en dus tegen je geheugen aan kan komen bij somige mobo's.

Misschien domme vraag, maar hoe kan ie tegen je geheugen komen ?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-05 10:52

Kan je daar beter die coolermaster van 30,- kopen. Deze is dus goedkoper :), koelt beter :), en nog stiller ook :)

• M@NIC
  • Laatst online: 01-05 23:06
Dan moet hij bij mij een hééélééé vreemde knik maken naar boven en dan nog 's naar achteren dan krijg je zo'n geval :

+++=|
+ |
++|||

+ = Die "orb"

|
| = Moederbord
|

|| = CPU

= = geheugen
=================================
:( hm...werkt niet, NEVERMIND ! :(

• SteAlthmAn
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ok

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

• M@NIC
  • Laatst online: 01-05 23:06
:( hm...werkt niet, NEVERMIND ! :(
:Z Zoals ik zei :z

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06
Ik vond dit laatst bij http://www.breetcomputers.nl :

Akasa Silver Mountain

Geheel nieuw en nog bijna nergens te krijgen is deze Akasa Silver Mountain. Een 'all-copper' cooler die verzilverd is, dit om een nog betere warmte afgifte te krijgen. Van deze cooler is vooralsnog maar één uitvoering te verkrijgen, maar deze is wel voorzien van een Delta AFB-60HP Black Label fan die een toerental heeft van 7000 +/- 15%.

Om u een indruk te geven hoe glad de onderkant van deze cooler wel niet is, ziet u hiernaast een foto die genomen is van de onderkant. Digitale Fotocamera kenners zullen wellicht de Olympus C-1 in spiegelde onderkant herkennen.

De cooler wordt standaard geleverd met een hersluitbaar tubetje warmetegeleidende pasta.

Afbeeldingslocatie: http://www.breetcomputers.nl/Pics/Silver_Mountain_zijkant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.breetcomputers.nl/Pics/Silver_Mountain_spiegel.jpg

Ziet er wel koel uit, en niet echt duur voor 110 piek, voor een verzilverder koeler. Ik krijg binnenkort te horen hoe die koelt van iemand die hem gaat kopen. Beetje overkill, maar misschien voor de kachel-owners onder ons, zoals ik is het denk ik wel een goede.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Topicstarter

heb jij dan ook een slot1 mobo +converter? want volgens mij past dat dan niet. ik hoor het wel.

Verwijderd

je hebt toch een converter van PPGA naar Slot1? dan is je socket gewoon PPGA en daar kunnen (over het algemeen) alle socket coolers gewoon op
Pagina: 1