[center]Goedemiddag,
Ik heb wat advies en hulp nodig betreffende een nieuw systeem.
Zelf heb ik al wat samen gesteld maar nu weet ik niet zeker of dit nou super is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag wil ik gaan gamen PUBG, Gta, Overwatch etc. Misschien lichte video bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik will het graag rond de 850 euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van een Monitor, headset, muis en toetsenbord. Mijn monitor is de Acer R231bmid.https://tweakers.net/pric...bmid-zwart/specificaties/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over de pc in het lijstje. Met de vraag of er betere keuze's gemaakt kunnen worden. [/center]
Ik heb wat advies en hulp nodig betreffende een nieuw systeem.
Zelf heb ik al wat samen gesteld maar nu weet ik niet zeker of dit nou super is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Graag wil ik gaan gamen PUBG, Gta, Overwatch etc. Misschien lichte video bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik will het graag rond de 850 euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van een Monitor, headset, muis en toetsenbord. Mijn monitor is de Acer R231bmid.https://tweakers.net/pric...bmid-zwart/specificaties/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren voor merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies over de pc in het lijstje. Met de vraag of er betere keuze's gemaakt kunnen worden. [/center]