Mediamarkt? Daar zijn veel dingen goedkoop...
Tis erg jammer dat de mediamarkt haar prijzen en aanbiedingen niet online aanbiedt.
Zal je toch even moeten gaan kijken daar voor de prijs... Of gewoon even de phone pakken...
kgloof dat de laatste tijd de vraag was, waar te koop, ipv waar het goedkoopst
Denk dat het heeeeel weinig zal schelen in prijs, hooguit een tientje? Misschien twee? Om daarvoor hem daar nou speciaal ergens voor te halen ipv bij de GBA boer op de hoek...
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik bedoelde het meer om de mediamarkt aanbiedigen die elke week/2 weken veranderen. En om ze nu elke 2 weken te gaan bellenOp woensdag 11 juli 2001 01:15 schreef Basz19 het volgende:
Zal je toch even moeten gaan kijken daar voor de prijs... Of gewoon even de phone pakken...
in duitsland zijn ze ongeveer ongerekend 50 gulden goedkoper
Ze zijn overal (dixons, v&d, gameshop) 289,95. Soms zelfs nog wat duurder
... Kijkshop is te duur met de spellen (110 ipv 100)
Verwijderd
wat maken die paar tientjes nou toch uit. Als je er nou een compleet spel voor kon kopen, maar dat kan ook niet. Gewoon kopen in de buurt, is ook het makkelijkst qua garantie.
waarom zou er 1 winkelier zijn die de GBA goedkoper aanbieden dan de rest?
hij is continue uitverkocht!
dat is echt stom als je winkelier bent, en je verkoopt dat ding 40 gulden goedkoper dan de rest, ik bedoel , nintendo geeft je echt geen korting hoor als je er meer verkoopt dan de rest, ze lopen toch wel.
het zal inderdaad een tientje of 2 schelen,
maar dat heeft meer met de policy van de winkel te maken, "altijd de goedkoopste, en laagste prijsgarantie"
spellen onder de 99,95 verkopen is een goed idee.
100,- is een prijsgrens, daarboven ga je twijfelen.
is het al opgevallen dat de adviesprijs van de GBA spellen 109,- gulden is?
( fl 109,- = € 49,- ! ) gameboy spellen waren nooit duurder dan 100,- ! )
hij is continue uitverkocht!
dat is echt stom als je winkelier bent, en je verkoopt dat ding 40 gulden goedkoper dan de rest, ik bedoel , nintendo geeft je echt geen korting hoor als je er meer verkoopt dan de rest, ze lopen toch wel.
het zal inderdaad een tientje of 2 schelen,
maar dat heeft meer met de policy van de winkel te maken, "altijd de goedkoopste, en laagste prijsgarantie"
spellen onder de 99,95 verkopen is een goed idee.
100,- is een prijsgrens, daarboven ga je twijfelen.
is het al opgevallen dat de adviesprijs van de GBA spellen 109,- gulden is?
( fl 109,- = € 49,- ! ) gameboy spellen waren nooit duurder dan 100,- ! )
Ik heb hem vanmiddag bij de Mediamarkt gehaald (dacht dat ie daar wel goedkoop zou zijn) maar kostte ook gewoon 289,- (Was op dat moment de enige in R'dam die hem had, dus toch daar maar gekocht.
20*350ZO45°
En? bevalt ie????Op woensdag 11 juli 2001 22:22 schreef RDK_NL het volgende:
Ik heb hem vanmiddag bij de Mediamarkt gehaald (dacht dat ie daar wel goedkoop zou zijn) maar kostte ook gewoon 289,- (Was op dat moment de enige in R'dam die hem had, dus toch daar maar gekocht.
Moet je spel kopen bij kijkshop en dan zeggen dat je hem goedkoper hebt gezien, dan krijg je de extra kosten vergoed + 25% ervan ook, dus heb je je game voor F97,- dat
scheelt weer een ijsje
In duitsland is ie trouwens helemaal niet goedkoper, hij kost daar namelijk 250 mark en dat scheelt dus echt geen drol met 290 gulden hoor, iig niet de moeite waard om even voor naar duitsland te gaan.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Ik ben laats in Turkije geweest en daar zag ik de GBA ook staan en d8 ff vragen wat hij kost, FL193,20
Dat was een mooi prijsje.
Rede waarom ik heb heb meegenomen is: Geen geld
Het enige wat ik niet weet is of hij helemaal legaal is of dat er niets mis mee is.
Rede waarom ik heb heb meegenomen is: Geen geld
Het enige wat ik niet weet is of hij helemaal legaal is of dat er niets mis mee is.
oh heb je een lekkere afzetter heb ze namelijk al gezien voor 210dm alleen waren ze allemaal uitverkochtOp donderdag 12 juli 2001 16:54 schreef psy het volgende:
In duitsland is ie trouwens helemaal niet goedkoper, hij kost daar namelijk 250 mark en dat scheelt dus echt geen drol met 290 gulden hoor, iig niet de moeite waard om even voor naar duitsland te gaan.
Duitsland> MarkKauf
230 Mark
230 Mark
met papier mache kun je alles maken!!
of 24 uur internetten met chello...[b] dat
scheelt weer een ijsje
nee joh. das met dvd's
Ik zou het doen!
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
[forum=gad] >> [forum=12]
Aaaaaaargh ik heb nu ff een paar GBA topics door zitten kijken en dit zinnetje wel 6x gezien nuOp zondag 29 juli 2001 01:29 schreef McVirusS het volgende:
In overleg met Kaj. is besloten dat GBA eigenlijk in de category gamedevices valt en daardoor in [forum=12] thuishoort.....vandaar deze move:
Verwijderd
ja en ook overal diezelfde fout met [forum=gad]Op zondag 29 juli 2001 02:51 schreef Xtuv het volgende:
[..]
Aaaaaaargh ik heb nu ff een paar GBA topics door zitten kijken en dit zinnetje wel 6x gezien nu![]()
Pagina: 1