Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tymusz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:40
Olla!

Meteen ter zake: Ik heb een shoretel centrale waaraan ik 2 Gigaset basisstations heb hangen, een N300A en een N500Pro.

6 telefoons per stuk aangemeld, en via SIP geregistreerd. Ik kan prima bellen tussen toestellen op verschillende basis-stations, maar niet tussen 2 toestellen op hetzelfde station. Ik gebruik dan niet de functie van het basisstation om intern te bellen, maar probeer een voip-voip verbinding op te zetten.

Herkent iemand dit?

Beste antwoord (via Tymusz op 06-09-2021 19:36)

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ik zie in ieder geval voor de N300A een beperking van 3 gelijktijdige gesprekken, 2x voip en 1x analoog. Dus allemaal tegelijk bellen/bereikbaar zit er niet in.

Je wilt ze wel allemaal tegelijk bereikbaar hebben/kunnen bellen ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:53
Je dient de losse handsets als losse extenties aan te melden op je pbx, je zou dan dus uitkomen op 12 extenties (6 handsets x2 basisstations)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tymusz
shure-fan schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:18:
Je dient de losse handsets als losse extenties aan te melden op je pbx, je zou dan dus uitkomen op 12 extenties (6 handsets x2 basisstations)
Precies hoe ik het gedaan heb ja. en elke handset zijn eigen lijn naar binnen en naar buiten. Ook "Allow 1 voip call only" staat uit.

maar (alvast) dank voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
En wat werkt er precies niet? Heb je wel SIP signalling maar geen RTP? Dus, geen audio? Of helemaal niks? Heeft die ShoreTel wellicht log bestanden?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tymusz
Eiríkr schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 19:13:
En wat werkt er precies niet? Heb je wel SIP signalling maar geen RTP? Dus, geen audio? Of helemaal niks? Heeft die ShoreTel wellicht log bestanden?
De bellende partij krijgt de melding dat de ontvanger bezet is. wat niet zo is.het lijkt erop alsof ik maar 1 voip verbinding tegelijk kan opzetten naar een basis-station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 10:57
Dat wordt dan toch even de ShoreTel logs bekijken. Je hebt het over een bezet melding. Als je ziet dat er een 486 Busy van de Gigaset komt weet je dat het daar zit. En anders zou je moeten kunnen zien wat het dan precies in de ShoreTel is. Wellicht een limiet op kanalen per extensie of iets dergelijks?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Ik zie in ieder geval voor de N300A een beperking van 3 gelijktijdige gesprekken, 2x voip en 1x analoog. Dus allemaal tegelijk bellen/bereikbaar zit er niet in.

Je wilt ze wel allemaal tegelijk bereikbaar hebben/kunnen bellen ?

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Pagina: 1