Need for Speed Payback Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
@Tweakjur
reviews: Need for Speed Payback - Toont te weinig lef en verliest

terecht sabel je de speedcards neer, opnieuw de gok carrousel in voor elke auto opnieuw. hopen dat je een relevant en goed kaartje krijgt.

echter vervolgens heb je speedcards verzamelen bij de + punten gezet, lijkt een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online

Tweakjur

Redacteur
Mad-Monkey schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 09:25:
@Tweakjur
reviews: Need for Speed Payback - Toont te weinig lef en verliest

terecht sabel je de speedcards neer, opnieuw de gok carrousel in voor elke auto opnieuw. hopen dat je een relevant en goed kaartje krijgt.

echter vervolgens heb je speedcards verzamelen bij de + punten gezet, lijkt een foutje?
Nee. Ik vind het speedcard-systeem op zich tof. Een systeem met meerdere fabrikanten, diverse bonussen, etc. Ik vind daar niet per se iets mee mis. Beetje vergelijkbaar met het loot-systeem van een mmo of rpg, das best leuk. Ik vind alleen de rol die Shipments daarbij spelen heel vervelend. Dat 'gokken' in die carrousel vind ik wel leuk (en krijg er ook meestal wel bruikbare kaartjes uit).

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Monkey
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-03 12:26
ah ok, dan zal mijn irritatie in de 3e auto waar ik op zoek mag naar exact dezelfde kaartjes die ik al op 2 andere auto's heb, en mijn heads en brakes? kaart hopelijk een hoog nrtje heeft want wat er nu verbeterd wordt niet meer uitgelegd maar hoog is goed.
....
...
jup zou best kunnen dat ik gekleurd las >:)