Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

UTP met Zwart/Rood/Paars

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MDLefevere
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09-2021
Mijn vraag
Dit is de stekker van een PoE camera. Hoe krijg ik de pairs goed en welke moet ik aan welke koppelen?.

Deze kabels heeft 10 aders 😋

Afbeeldingslocatie: https://m.imgur.com/a/456RD

Alle reacties

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Dezelfde kleur aan dezelfde kleur? Waarom heb je 'm afgeknipt? Er zit electronica in dat deel namelijk.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• MDLefevere
Vergeten te vermelden dat het andere kleur pairs zijn. Is op de foto te zien.

Deze is met zwart/paars/rood en wit.

Moest door een heel klein gaatje, was onmogelijk met die stekker erop.

Had niet verwacht dit tegen te komen

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:58

g0tanks

Moderator CSA
Om welke camera gaat het? Al in de handleiding gekeken of gezocht naar soortgelijke problemen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• MDLefevere
Gaat om een 4CH SafeClub NVR systeem. Is niks over te vinden, behalve dat het een PCB module is, maar kan daar geen schema van vinden om dat met utp te linken.

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:43
Je kan dit ding toch weer aan de draad uit de muur solderen. En dan een RJ45 of whatever erin prikken en dan naar je NVR.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• MDLefevere
Ja als het een vaste kern heeft, maar met een losse is daar toch geen beginnen aan?. Ook is de afstand tot het koppelstuk niet de ideale lengte om te gaan solderen.

• vonkkie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-11 18:24
soepele aders solderen gaat zonder problemen alleen de lengte die je over heb gelaten maakt het erg lastig
Pagina: 1