Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal in eerste instantie voor m'n zoontje zijn maar als ik een game wil spelen kan dat ook. Daarnaast voor het dergelijke huis, tuin en keuken gebruik natuurlijk. Zijn hoofdspel is Minecraft met diverse mods die ook graphics beïnvloeden. Bij mij moet je denken aan spellen zoals Nier Automata e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal echt 1200 euro maar dat is dan inclusief monitor. Goedkoper mag altijd.Zoontje draagt goed bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede processor (wil Minecraft graag zien) met degelijk videokaart voor full hd gaming en een pc die verder vlot draait
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD eerlijk gezegd. De Nvidea grafische kaart (GT650ti) nooit echt blij mee geweest. Koeling is slecht en software vind ik nogal slecht
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie zuinig
Ga je overklokken?
Standaard.
Wat verwacht je van ons?
Of de componenten welke ik heb uitgezocht bij elkaar passen (geheugen bij moederbord e.d. En of het er zometeen leuk uitziet. De laatste pc welke ik zelf in elkaar zette was een 486DX33mhz.... Yay!!
En of het beetje futureproof is. Dus niet volgend jaar prehistorie….
De PC zal in eerste instantie voor m'n zoontje zijn maar als ik een game wil spelen kan dat ook. Daarnaast voor het dergelijke huis, tuin en keuken gebruik natuurlijk. Zijn hoofdspel is Minecraft met diverse mods die ook graphics beïnvloeden. Bij mij moet je denken aan spellen zoals Nier Automata e.d.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal echt 1200 euro maar dat is dan inclusief monitor. Goedkoper mag altijd.Zoontje draagt goed bij
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede processor (wil Minecraft graag zien) met degelijk videokaart voor full hd gaming en een pc die verder vlot draait
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD eerlijk gezegd. De Nvidea grafische kaart (GT650ti) nooit echt blij mee geweest. Koeling is slecht en software vind ik nogal slecht
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie zuinig
Ga je overklokken?
Standaard.
Wat verwacht je van ons?
Of de componenten welke ik heb uitgezocht bij elkaar passen (geheugen bij moederbord e.d. En of het er zometeen leuk uitziet. De laatste pc welke ik zelf in elkaar zette was een 486DX33mhz.... Yay!!
En of het beetje futureproof is. Dus niet volgend jaar prehistorie….
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 194,67 | € 194,67 |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 580 Gaming X 4G | € 319,- | € 319,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Tempered Glass Zwart | € 84,- | € 84,- |
| 1 | Iiyama G-Master GE2288HS-B1 Zwart | € 124,- | € 124,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 184,90 | € 184,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 89,95 | € 89,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.157,47 | |