Quote op +4 ???

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=325300

Ik heb de nieuwsberichten van vandaag eens doorgelopen en er staat echt enorm veel op +4 wat IMHO hoogstens op 2 (misschien 3) thuishoort, ik heb wel genoeg punten, maar ga echt niet al mijn 300 puntjes opmaken aan heel slecht gemodde zaken, dus gaarne een beetje huhlp :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Hmm ik zal eens kijken.

Misschien ook interesant om deze nieuws post eens door te nemen want is al bijna een jaar oud en komt nog naar boven....

Inderdaad is niet echt veel toegevoegd laat staan inzichtvol???

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
D'r viel mij net ook op dat er enorm veel op +4 staat (alhoewel mijn reactie daar best goed staat :Z ;) ), maar ik ga er morgenmiddag pas naar kijken. Nu ben ik te moe om reacties inhoudelijk te beoordelen. :O

Wauskes, die reactie die jij aanstipte, gewoon lekker laten staan en normaal modden. Ik denk dat die user het niet expres heeft gedaan en zich nog niet helemaal thuisvoelt in het T.net systeem (hij heeft pas 3 reacties geplaatst). Hij merkt vanzelf dat er niet op geantwoord wordt en dat het dus niet slim is om daar op oude topics te reageren.

Doet me wel denken aan een andere reactie (reactie nr. 11 van een niet nader te noemen user). Ik moet zeggen dat ik het nu nog maar half eens ben, met wat die sjaak daar typt. Ik zie trouwens wel dat Jaymz er ook gereageerd heeft. LOL, want die user had toen geen idee wie dat was. :z

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Op dinsdag 10 juli 2001 23:25 schreef Floris Diemel het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=325300

Ik heb de nieuwsberichten van vandaag eens doorgelopen en er staat echt enorm veel op +4 wat IMHO hoogstens op 2 (misschien 3) thuishoort, ik heb wel genoeg punten, maar ga echt niet al mijn 300 puntjes opmaken aan heel slecht gemodde zaken, dus gaarne een beetje huhlp :)
Zijn opmerking is wel in het artikel opgenomen zie ik.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 11 juli 2001 01:56 schreef NiPeng het volgende:
Zijn opmerking is wel in het artikel opgenomen zie ik.
En dan is +2 toch een hele terechte beoordeling?
+4 is wat overdreven imho.