Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Elvabo
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14-11 22:05
Goedeavond,

Ik ben een MBO 4 Student ICT-Beheer ik heb veel vrije tijd..
En wil graag meer leren maar wat is nou goed en slim om te gaan doen?
Leren programmeren ? of een ander project ik heb geen idee :(
Het enige wat ik in me vrije tijd doe nu is oude laptops fixen en me pc/netwerk te blijven verbeteren.

Dus mijn vraag is wat kan ik allemaal gaan doen in me vrije tijd en hoe?
Wat is slim voor de toekomst (of voor me algemene ICT kennis )
Ik ga naar me Mbo opleiding verder met HBO wat daar in weet ik nog niet

Alvast bedankt voor de reacties :)

Elvabo wijzigde deze reactie 13-11-2017 20:20 (4%)

• commentator
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 15:04
* Als vrijwilliger je kennis inzetten
* Eerst bedenken wat je op HBO wil gaan doen en dan vast daar aan werken?

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 12:36
Ik zou een cursus Nederlandse schrijfvaardigheid volgen.

• Heijmenberg99
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 14:56
Me = mijn

• Kaalus
  • Registratie: januari 2010
  • Niet online
quote:
Lensent schreef op maandag 13 november 2017 @ 20:23:
Dit is oprecht een goed idee als je verder wilt op het HBO. Het taalgebruik van de gemiddelde MBO'er kom je bepaald niet mee weg op het HBO. Dingen als me laptop en meer van dat soort fouten worden daar keihard afgerekend.

Fulltime prutser

• ToFast
  • Registratie: mei 2004
  • Nu online