Whatsapp desktop zwart scherm

Pagina: 1
Acties:

• neanderthaler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:22

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Ik gebruik de desktopuitvoering op mijn Asus Transformer onder win10 32bits, gekoppeld aan de mobile versie op mijn iphone.

Dat ging lange tijd goed, tot voor kort. Nu krijg ik bij het opstarten een zwart beeld; terwijl de app op zich gewoon lijkt te werken; het icoontje in de taakbalk geeft met een getalletje aan hoeveel nieuwe discussies er zijn en als ik er met de muis overheen ga, verandert het muispijltje in een vinger. Ook is het venster te vergroten, verkleinen en verslepen.

Het lijkt er dus op dat het programma gewoon werkend is, alleen blijft het scherm zwart. Iemand enig idee hoe dit op te lossen is zonder herinstallatie? (kan altijd nog)

(Het zou kunnen dat het probleem er is sinds een schoonmaak met ccleaner. Als laatste redmiddel zou ik schoonmaak nog terug kunnen draaien.)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
Welke browser :? Heb je al een andere browser geprobeerd?

The devil is in the details.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Resize je browserscherm eens? Ik heb het ook in Chrome.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Eh, in een browser? Het is een app op zichzelf, althans zo presenteert hij zich. Ik heb gewoon een snelkoppeling op mijn desktop.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
De eigenschappen van de bureaubladlink zeggen C:\Users\User\AppData\Local\WhatsApp\WhatsApp.exe

Dus niet onder Program Files

Na het terugzetten van de ccleaner dinges, is het whatsappscherm nu wit. Vooruitgang! :')

[ Voor 26% gewijzigd door neanderthaler op 13-11-2017 21:15 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 21:56
Aah, je hebt de nieuwe WhatsApp-app van WhatsApp zelf gedownload? Probeer 'm eens opnieuw te installeren.

En anders kan je web.whatsapp.com proberen, die kan je als losse window in Chrome gebruiken, dan gedraagt het zich eigenlijk zo goed als een losstaande app.

The devil is in the details.

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Hahn schreef op maandag 13 november 2017 @ 22:54:
Aah, je hebt de nieuwe WhatsApp-app van WhatsApp zelf gedownload? Probeer 'm eens opnieuw te installeren.

En anders kan je web.whatsapp.com proberen, die kan je als losse window in Chrome gebruiken, dan gedraagt het zich eigenlijk zo goed als een losstaande app.
Opnieuw installeren kan altijd nog. Ik probeer het probleem in de huidige install opgelost te krijgen.

• esperonr23
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-04-2019
nog geen oplossing hiervoor ?? Heb ook pc waar voorheen Whatsapp wel werkte en sinds kort bij het opstarten krijg je enkle een zwart scherm. Diverse malen opnieuw geïnstalleerd. Malwarescans uitgevoerd, Windows Updates uitgevoerd allen zonder resultaat.

Het gaat hier wel over een Windows 7 toestel. Dus voorlopig enige oplossing die ik nog zou kunnen bedenken is het omzetten naar een Windows 10 ??

Iemand nog een idee ?

• neanderthaler

neanderthaler

Are friends electric?

Topicstarter
Nee, nog niet opgelost. Zelfs een mailtje naar whatsapp (nog geen antwoord) gestuurd.

Maar het gekke is dus dat het gewoon lijkt te werken, alleen het beeld blijft zwart. Maar ik krijg wel gewoon notificaties van nieuwe berichtjes enzo.

• esperonr23
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 02-04-2019
getracht die pc naar Windows 10 over te zetten om het op die manier wel te laten lukken = zonder succes

dan maar overgeschakeld naar web.whatsapp.com in Google Chrome en lijkt voorlopig te werken.

Verwijderd

Iemand al een oplossing? Meer en meer klanten van mij laten weten hetzelfde probleem te hebben, wit scherm, lijkt actief, maar je kunt dus niets...
Deïnstallatie, register opschonen, handmatige opschoning, enz. enz.. enz... Echt van alles geprobeerd, maar geen oplossing.
Langzaam maar zeker zie ik het probleem op meer fora terecht komen, maar nergens een oplossing :-(

Ik laat de klanten met dit probleem voorlopig ook maar werken via de browser, maar dat voorlopig is ondertussen al vele maanden...
Pagina: 1