Toon posts:

laptop valt uit tijdens installatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede tweakers, heb een i3 laptop van HP en betreft een 4720s maar enkel en alleen installeert deze Ubuntu en Windows 8.1. Als ik Windows 10 of 7 of welke anderen dan ook probeer te installeren zowel met usb installer als dvd gaat de laptop geheel uit, heb zelf al diversen fora gelezen en tips en tricks uitgeprobeerd maar niks helpt. Heb trouwens dit probleem ook met bijvoorbeeld linux mint, het is om gek van te worden. Heb de bios op fabrieksinstellingen gezet en nadat dit ook niet het benodigde resultaat gaf, heb ik bepaalde dingen uit gezet of juist aan maar helpt niets en nu hoop ik via hier een antwoord te vinden wat helpt alvast bedankt voor het meedenken.

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Blijkbaar een oudje van rond 2010 ? Ken je deze link die meldt dat mogelijk je videodrivers niet (meer) geschikt zijn?
https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=101860.0

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-09 16:37
Zit de ventilator niet vol met stof en wordt hij erg warm?

Mijn zwager had namelijk hetzelfde, met een Dell. Laptop draaide opzich prima, maar upgrade naar W10 lukte niet, ook telkens uit.

Nadat ik een ei gebakken had op de onderkant en een halve marmot uit zijn ventilator had gehaald, werkte het allemaal wel goed.

Mijn advertenties op V&A