Philips TV automatisch instellen???? HOE??

Pagina: 1
Acties:

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik heb sinds vandaag een tweedehands philips 55 cm tv'tje en daar zit automatisch instellen op.

Ik heb dat aangezet, en op het moment dat hij bij de UPC infopagina is met zoeken, komt er een soort teletext menuutje dat me vier keuzes geeft: Leeuwarden, Heerenveen en nog 2 gaten (waarschijnlijk in friesland). Het vage is dat ik in R'dam woon. Maar goed, ik kies er eentje en dan zoekt hij weer verder, maar bij de volgende gevonden pagina blijft hij hangen (na 10 minuten nog steeds). Als ik uit het instelmenu ga heb ik nog steeds geen zenders :(.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Oh ja, IRTFM :)

• Mark_V
Niemand? Ik weet het echt niet meer hoor...

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
Die functie niet gebruiken dus. Is er niet een optie die gewoon alle zenders zoekt ?? Moet je ze daarna nog wel ff in de goeie volgorde zetten.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Zoek ff uit of je in een menu de regio kan veranderen. Hoogstwaarschijnlijk is dat het geval. De KTV zal wel uit die regionen komen denk ik maar het zou moeten kunnen.

Je zou ook ff kunnen informeren of de kabel in Rotjeknorr deze optie ondersteunt.

Veel suc6

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• Mark_V
Het gebeurt juist bij dat automatisch zoeken. Zodra hij het infokanaal geeft, dat info zou moeten geven over de volgorde van programmeren, loopt hij vast.