Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor all round gebruik

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mysticwizard
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-06 17:07
Ik ben op zoek naar een laptop voor dagdagelijks gebruik. Dit omvat gewoon office gebruik, surfen,.. Dit moet wel allemaal erg vlot gaan.
Gamen is niet echt aan de orde. Oudere games zoals call of duty 2, wolfenstein,.. moet hij vlot kunnen draaien. Een geïntegreerde grafische kaart zoals een intel graphics 5200 of 6200 lijkt me hiervoor voldoende te zijn.
Het is de bedoeling dat de laptop toch enige jaren meegaat zonder te moeten upgraden voor dit standaard gebruik.
Schermgrootte van 15,4" is zeker voldoende. Bij voorkeur een intel i5 processor en minstens 4GB geheugen. HDD van 500GB is voldoende en bij voorkeur ook een extra kleine SSD schijf voor windows/office activiteiten.
Wireless AC is een pluspunt gezien onze router dit ondersteund en toch meer future proof is.
Budget max €600.
Toetsenbord: Azerty
Laptop moet zeker niet dagelijks meegesleurd worden. Een laag gewicht is daarom minder van belang, maar uiteraard wel handig.

Volgens de pricewatch kom ik onderstaande zoekacties uit.
Minpunt bij alle voorstellen lijkt me dat de capaciteit hier dan ook beperkt zit tot de SD schijf van 128GB...

https://tweakers.net/cate...Uqi78Xw8tmV5votWXxzHHOI5v

Alle reacties

• tspinoy
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04 11:17
4GB is niet zo veel meer tegenwoordig, zeker voor games (ook al zijn het oudere).
Als je meer SSD wilt kan je best je budget verhogen met ongeveer €100, dan kom je bijvoorbeeld bij deze uit:
pricewatch: HP ProBook 650 G3 Z2W52EA (Belgisch model)

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022

• bamibal15
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02-2022
kijk nog eens goed wat zn max budget is.... ;)
tspinoy schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 10:10:
4GB is niet zo veel meer tegenwoordig, zeker voor games (ook al zijn het oudere).
Als je meer SSD wilt kan je best je budget verhogen met ongeveer €100, dan kom je bijvoorbeeld bij deze uit:
pricewatch: HP ProBook 650 G3 Z2W52EA (Belgisch model)

• tspinoy
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-04 11:17
bamibal15 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 08:49:
kijk nog eens goed wat zn max budget is.... ;)

[...]
wow, ik heb de verkeerde link gekopieerd denk ik, excuses!
ik bedoelde deze:
pricewatch: HP 15-bs040nb