Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn computer vooral gaan gamen en video's bewerken, de game die ik graag wil spelen is GTA V, deze wil ik dan ook graag gaan opnemen met 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 tot 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik niet zo veel verstand van, het liefst gewoon iets goeds!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar intel, omdat ik dat nu ook heb en het bevalt mij goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een beetje normale grote. Geluidsniveau moet laag zijn, maar moet niet veel met de prijs doen. Energie verbruik maakt niet veel uit, het liefst laag.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Hoe jullie mij kunnen helpen: ik heb zelf niet echt veel verstand van computers, ik wil graag bijna het snelste systeem voor dit budget. Geld speelt wel een rol want ik heb niet veel te besteden (600-700 €)
Ik wil met mijn computer vooral gaan gamen en video's bewerken, de game die ik graag wil spelen is GTA V, deze wil ik dan ook graag gaan opnemen met 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 tot 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier heb ik niet zo veel verstand van, het liefst gewoon iets goeds!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar intel, omdat ik dat nu ook heb en het bevalt mij goed.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een beetje normale grote. Geluidsniveau moet laag zijn, maar moet niet veel met de prijs doen. Energie verbruik maakt niet veel uit, het liefst laag.
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Hoe jullie mij kunnen helpen: ik heb zelf niet echt veel verstand van computers, ik wil graag bijna het snelste systeem voor dit budget. Geld speelt wel een rol want ik heb niet veel te besteden (600-700 €)