Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 15:32
Mijn vraag
Ik zou graag wanneer een bepaald nummer mij belt dit gesprek direct laten doorschekelen naar een specifike ander nummer. Dus niet de optie *21 *61 doorschakelen van alle nummers maar slechts van één nummer.

Dus nummer 06-12345678 doorschakelen naar 010-1234567 alle overige gewoon doorlaten.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Laatste Android versie

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik had ergens gelezen dat Mr.Number die zou kunnen echter blijkt deze alleen anoniem door te kunnen zetten naar voicemail en niet specifieke nummers. Ook alleen Anoniem helaas :-(

(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mrnumber.blocker&hl=nl&rdid=com.mrnumber.blocker)

Iemand een suggestie of een oplossing hiervoor? Ik wordt namelijk regelmatig gebelt voor een vertegenwoordiger waarvan het nummer foutief in een oude brochure staat en ik het een beetje zat ben. Dus wil het doorschakelen naar dat bedrijf (heb onbeperkt abo dus kost niets extra voor mij). Het bedrijf heeft excuses aangeboden aan mij maar heel veel mensen hebben de oude brochure nog en voorlopig blijf ik deze ellende dus houden.

THNX !!!!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 21:30

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Wat je in elk geval wél kan doen is het nummer blokkeren (https://www.digitaltrends...lock-a-number-in-android/) via de standaard dialer -> settings -> call blocking.

Tja misschien wat "lullig" voor het bedrijf maar dat is niet jou probleem :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 13:35
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
Mar.tin schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 15:39:
Andere oplossing is wellicht dat ze jou nummer overkopen? / abbo afkopen? En jij een nieuw nummer neemt?
Dacht ik ook aan maar ik werk ook als ZZPer dus mijn nummer staat in veel lijsten dus die wil ik niet kwijt ;-)

Die 06 nummers zijn eigenlijk niet het probleem, tenminste ze bellen 1x en vertel wat er fout is en ze bellen niet meer. Het probleem is meer de vaste algemene nummers van bedrijven die blijven bellen en vaak meerdere keren vandaar. Ik denk idd dat ik gewoon maar moet accepteren dat het zo is en met dat bedrijf ingesprek gaan dat ze hun fout maar moeten corrigeren.

Ik ben te klantgericht dat ik deze algemene nummers wil doorschakelen hahaha

Detail: het blijkt dat ze het hoofd HR zoeken van een Justitie afdeling (gevangenis hahaha) ;-) Leuk zo'n fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je kunt VZIW niet zelf doorschakelen, dat moet je Provider doen.
*21 is dus ook een instelling bij je provider, niet op je eigen telefoon :)
Overigens bieden niet alle providers dezelfde doorschakel functionaliteit, of onder dezelfde *nr

Je kunt hoogstens een applicatie maken/zoeken
Die bepaalde nr;s automatisch ophangt (al dan niet na een vooraf in gesproken boodschap weer te geven)

[ Voor 14% gewijzigd door heuveltje op 14-11-2017 16:40 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
heuveltje schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 16:38:
Je kunt VZIW niet zelf doorschakelen, dat moet je Provider doen.
*21 is dus ook een instelling bij je provider, niet op je eigen telefoon :)
Overigens bieden niet alle providers dezelfde doorschakel functionaliteit, of onder dezelfde *nr
Thnx, ja dat had ik inmiddels helaas begrepen maar had de hoop dat er misschien een app of iets dergelijks bestond die dit kon doen vandaar mijn vraag.
Pagina: 1