Hopelijk kunnen jullie mij helpen met wat eventuele upgrades voor mijn PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wilde weer een beetje beginnen met CS:GO, maar had het idee dat mijn PC het daar niet zo mee eens was. Het spel loopt alles behalve soepel: Lage FPS, spel hapert / stottert constant.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er het liefst niet zo gek veel aan uit geven, heb zo'n €400 tot €500 in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapperatuur heb ik, daar wil ik op dit moment niks aan veranderen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CS:GO vraagt volgens mij het meeste van je CPU, dus denk dat hier de nadruk op ligt?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie deze semi-leek kunnen / willen helpen. Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.
Huidige PC:
Asus M11AD-NL009S
CPU: Intel Core i5-4460S
GPU: GeForce GT620
MOBO: Intel H81
Geheugen: 8GB DD3
HDD: 1TB 7200rpm
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wilde weer een beetje beginnen met CS:GO, maar had het idee dat mijn PC het daar niet zo mee eens was. Het spel loopt alles behalve soepel: Lage FPS, spel hapert / stottert constant.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er het liefst niet zo gek veel aan uit geven, heb zo'n €400 tot €500 in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapperatuur heb ik, daar wil ik op dit moment niks aan veranderen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CS:GO vraagt volgens mij het meeste van je CPU, dus denk dat hier de nadruk op ligt?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie deze semi-leek kunnen / willen helpen. Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.
Huidige PC:
Asus M11AD-NL009S
CPU: Intel Core i5-4460S
GPU: GeForce GT620
MOBO: Intel H81
Geheugen: 8GB DD3
HDD: 1TB 7200rpm
Alvast bedankt!