Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgrade PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met wat eventuele upgrades voor mijn PC.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wilde weer een beetje beginnen met CS:GO, maar had het idee dat mijn PC het daar niet zo mee eens was. Het spel loopt alles behalve soepel: Lage FPS, spel hapert / stottert constant.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil er het liefst niet zo gek veel aan uit geven, heb zo'n €400 tot €500 in gedachten.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapperatuur heb ik, daar wil ik op dit moment niks aan veranderen.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CS:GO vraagt volgens mij het meeste van je CPU, dus denk dat hier de nadruk op ligt?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope.

Ga je overklokken?
Nope.

Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie deze semi-leek kunnen / willen helpen. Als jullie nog meer informatie nodig hebben dan hoor ik het graag.

Huidige PC:
Asus M11AD-NL009S

CPU: Intel Core i5-4460S
GPU: GeForce GT620
MOBO: Intel H81
Geheugen: 8GB DD3
HDD: 1TB 7200rpm

Alvast bedankt!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:36
Het grootste probleem aan jouw systeem is de volledig waardeloze videokaart. Je zou je gameprestaties al een heel eind verbeteren door er simpelweg een GTX 1050 Ti in te plaatsen. Gezien je huidige pre-builtcomputer vermoedelijk een niet al te ruime kast heeft, is deze videokaart wel de moeite waard:

pricewatch: Zotac GeForce GTX 1050 Ti 4GB Mini

Op die manier heb je voor 160 euro een PC die in ieder geval moeiteloos CS:GO kan draaien en eigenlijk alle andere games ook wel, al gaat niet alles op ultra-instellingen lukken.

Misschien is het voor jou ook wel handig om een ssd in je computer te plaatsen. Je games gaan daar niet beter van draaien, maar in het dagelijkse gebruik wordt hij wel stukken sneller. Is echter wel gedoe met een herinstallatie van Windows.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, faraga. Dat zijn de reacties waar ik op hoopte.

CS:GO hoeft voor mij niet op de hoogste instellingen te draaien, maar op dit moment lukt het zelfs niet op de laagste instellingen. Niet verwacht dat ik een hoop problemen op kon lossen met slechts het kopen van een nieuwe videokaart, dat is goed nieuws.

De kast is inderdaad niet heel groot dus zal de GTX Mini eens bekijken.

Nogmaals bedankt!

Verwijderd

Qua SSD kan je eventueel aan het volgende denken:

#ProductPrijsSubtotaal
1Crucial MX300 2,5" 275GB€ 89,95€ 89,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 89,95

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, AMDRadeon, zal er eens naar kijken.

Misschien een stomme vraag, maar past de GTX 1050 TI Mini gewoon op mijn moederbord?

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-11 14:16
@Verwijderd niet om je nu dom te noemen hoor maar "in principe" is het inderdaad een domme vraag sinds alle videokaarten uit de hele geforce en amd radeon lijn passen op ieder intel consumenten bord sinds een minimaal 2007 en zeker verder terug

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ben er nou eenmaal niet heel erg in thuis en wilde het zeker weten. Kon het zo snel nergens terug vinden. Maar toch bedankt!
Pagina: 1