Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Goedendag allemaal,

ik zit op het moment met een vreemd probleem bij het instellen van een nieuwe Galaxy A5 2017, de toetsverlichting gaat niet aan als je de back-button of multitask-button gebruikt. De verlichting werkt wel want als het toestel opstart lichten ze wel op. Er is ook geen optie voor te vinden onder instellingen.

Het toestel is geheel up-to-date, ik heb via recovery al de cache geleegd en het toestel een reset gegeven maar het heeft niet mogen baten. Ook diverse google opdrachten hebben niets opgeleverd voor een goede oplossing.

Iemand bekend met dit probleem en een oplossing weet?

Beste antwoord (via rens-br op 14-11-2017 14:49)

• MicGlou
Nou bizar... van alles geprobeerd, app gebruikt genaamd 'Galaxy button lights' uit de store, telefoon geflashed... lampjes bleven uit. En nu na een dag werken ze 'ineens' weer 8)7 :F

Het afgelopen jaar misschien wel 50 van die toestellen ingesteld, niet eerder tegengekomen... maar goed, het werkt weer :X

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Die uitleg had ik al gevonden en is voor een oudere versie van het toestel of voor een oudere android versie... het genoemde 'quick settings' bestaat niet en onder de optie voor batterijbesparing is geen mogelijkheid voor restricties te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripple20
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online

Tripple20

- Target Lost -

Zou het kunnen dat de verlichting pas aangaat in het donker? Kun je de telefoon eens gebruiken in een donkere ruimte?

Mijn oude HTC had deze functie, misschien werkt dit toestel ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Tripple20 schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:16:
Zou het kunnen dat de verlichting pas aangaat in het donker? Kun je de telefoon eens gebruiken in een donkere ruimte?

Mijn oude HTC had deze functie, misschien werkt dit toestel ook zo.
Andere toestellen werken wel normaal out-of-the-box... ik stel wekelijks meerdere telefoons in en dit is de enige die dat rare gedrag vertoont.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
Nou bizar... van alles geprobeerd, app gebruikt genaamd 'Galaxy button lights' uit de store, telefoon geflashed... lampjes bleven uit. En nu na een dag werken ze 'ineens' weer 8)7 :F

Het afgelopen jaar misschien wel 50 van die toestellen ingesteld, niet eerder tegengekomen... maar goed, het werkt weer :X
Pagina: 1