Goedemiddag,
Ik heb wat advies en hulp nodig betreffende een nieuw systeem. Ik heb een 144hz scherm die ik voor volledig wil benutten. De vraag is dan ook of het bijgevoegde lijstje voldoende is ofdat er aanpassingen gedaan moeten worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het primaire doel van het systeem is om te gamen. Ik speel CSGO, COD WW2 en PUBG als voornaamste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag rond de €1500 houden. Minder is altijd meegenomen, maar iets meer is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van een Monitor, headset, muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. AMD sta ik voor open, maar Intel is evenals prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben in het bezit van een 144hz scherm, dus de pc moet dat wel aankunnen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over de pc in het lijstje, met de vraag of er betere keuze's gemaakt kunnen worden.
Bij voorbaat dank!
Ik heb wat advies en hulp nodig betreffende een nieuw systeem. Ik heb een 144hz scherm die ik voor volledig wil benutten. De vraag is dan ook of het bijgevoegde lijstje voldoende is ofdat er aanpassingen gedaan moeten worden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het primaire doel van het systeem is om te gamen. Ik speel CSGO, COD WW2 en PUBG als voornaamste.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil het graag rond de €1500 houden. Minder is altijd meegenomen, maar iets meer is ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van een Monitor, headset, muis en toetsenbord.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren. AMD sta ik voor open, maar Intel is evenals prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben in het bezit van een 144hz scherm, dus de pc moet dat wel aankunnen.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overclocken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over de pc in het lijstje, met de vraag of er betere keuze's gemaakt kunnen worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 290,- | € 290,- |
| 1 | MSI X370 Gaming Plus | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 515,- | € 515,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | NZXT Manta - Matte Black/Red | € 116,99 | € 116,99 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 87,95 | € 87,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.501,29 | |
Bij voorbaat dank!
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN