Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp bij aanschaf nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, ik wil een nieuwe laptop aanschaffen voor mijn lifestyle page.
Bloggen, vloggen, photoshop, en eventueel mijn video’s monteren. En zelf de website/ webshop onderhouden.
Wat raden jullie me aan?

Daarnaast is het super chill als het snel opstart of dat het niet van slag raakt als ik heel veel pagina`s open heb staan.

Mijn budget is tussen de 500 en 1000 EUR

Ik ben vaak onderweg, dus een lichte gewicht en accuduur ect vind ik ook wel belangrijk.

Ik werk liever met Windows, en mijn voorkeur qua merk is de Lenovo, HP of Asus.
Maar ik sta ook wel open voor alternatieven.

Alvast bedankt!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Goedemorgen :)

In Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid en bij het openen van je topic, worden een aantal zaken toch "verplicht" gesteld zoals het invullen van een aantal essentiele zaken. Hierbij hoort ook het zelfstandig aanleveren van 1 of meerdere laptops die lijken te voldoen aan jouw eisen maar waar je mogelijk nog zeer specifieke vragen over hebt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Mogguh,

Eerst even dit lezen, daarna kunnen wij je helpen.

Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemorgen :)
Thnx voor je tip! Ik doe ondertussen ook onderzoek naar een aantal laptops, maar word er niet wijzer van. Vandaar mijn topic:(
Ik zal nog dieper graven om informatie te verzamelen.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Kijk anders hier even, gefilterd op je wensen, gesorteerd op score, verkrijgbaar vanaf 1-1-2017:

categorie: Laptops

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-11 16:40
Als je in ieder geval je openingspost uitbreid door aan te geven wat voor programma's je gebruikt en ietwat dieper ingaat op je eisen qua specificaties kunnen we je al beter helpen. Photoshop en videobewerking kan van alles zijn (ga je alleen een beetje simpel knip-en-plak werk doen in Windows Movie Maker of hebben we het over zware programma's zoals Adobe After Effects en Sony Vegas?).

Voorbeelden eisen:
-Hoe groot mag je scherm zijn?
-Hoe lang moet de accu minimaal mee kunnen?
-Hoeveel opslag heb je nodig?
-Wat denk je nodig te hebben qua specs (processor, werkgeheugen, resolutie beeldscherm, etc.)?
-etc.
Pagina: 1