Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lios
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04-2024
Waarom is deze kaart nergens meer te krijgen? Zijn er problemen mee, of gewoon te weinig geproduceerd? Is het waard om te wachten tot hij weer op voorraad komt, of kan ik beter naar een ander merk op zoek?

(edit: Ik zoek geen ander model, dus dat even aangepast)

[ Voor 14% gewijzigd door Lios op 13-11-2017 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

https://www.bol.com/nl/p/...eokaart/9200000076312213/ ?

Gewoon via Pricewatch, nu bestellen, morgen in huis.
of kan ik beter naar een ander model of merk op zoek?
Vast wel maar je topicstart is wat karig. Ik zie geen enkele aanleiding in de beschrijving dat je een GPU met 11GB VRAM nodig hebt?

[ Voor 36% gewijzigd door MAX3400 op 13-11-2017 10:09 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 14:50
Denk dat hij bedoelt in de zin van Strix/Turbo of een Gigabyte of MSI.

Maargoed, als hij een Ti besteld, heeft hij daar een reden voor. Sneren zijn hier dan wel normaal natuurlijk.

Je kan zien welke waar op voorraad is. Overal is de voorraad best karig te noemen, vorige week met mazzel met een FTW3 gescoord.

In principe zijn alle Ti's meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Fryslanboy schreef op maandag 13 november 2017 @ 11:37:
Sneren zijn hier dan wel normaal natuurlijk.
Welke sneer?

Topicstarter vraagt welk alternatief er eventueel handig is om aan te schaffen ipv de genoemde Asus. Nou ja, geen idee dus; normaliter definieer je waarom je een bepaalde GPU wil aanschaffen en op basis daarvan zoek je dan een alternatief.

De posthistory van @Lios laat geen sporen achter wat hij/zij met de PC doet op dagelijkse basis; een alternatief is dus op zijn minst discutabel op te zoeken laat staan te adviseren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lios
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-04-2024
Sorry, ik bedoelde de OC. Als ik toch zo'n kaart koop, dan liever voor een paar tientjes extra de OC versie.
Vast wel maar je topicstart is wat karig. Ik zie geen enkele aanleiding in de beschrijving dat je een GPU met 11GB VRAM nodig hebt?
Dat komt omdat ik geen advies verwacht over welk ander type kaart ik zou kunnen kopen, maar of ik beter een ander merk kan kopen of kan wachten. Oftewel, als wachten nog weken kan gaan duren, dan kan ik vast beter een ander merk aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 14:50
Goed, hij vroeg naar een merk, niet naar een model, dus waarschijnlijk is de keuze waarom hij "11GB VRAM" kaart nodig heeft, is al gemaakt.

Verder, als iemand verder niet over z'n PC spreekt, dan hoeft dat niet te betekenen dat er onkunde in het spel is hier. Maargoed, ik snap de redenering daarachter, dat je daar twijfels bij hebt.

Plus, ik had een slecht humeur vanochtend. En vond de reactie een beetje "Tinus Tweakers" achtig om gelijk erop in te gaan waarom hij een 1080 Ti koopt. Die Ti is tenminste z'n geld waard.

Los daarvan, niks persoonlijks.

EDIT: Lios, ik zou juist die tientjes in je zak houden en de OC specs op je normale kaart gooien, is hetzelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door Fryslanboy op 13-11-2017 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verder, als iemand verder niet over z'n PC spreekt, dan hoeft dat niet te betekenen dat er onkunde in het spel is hier.
Misschien niet, maar dan ontbreekt wel bij voorbaat de eigen inzet in een goede topicstart die we hier verwachten. GoT is geen helpdesk waar je vragen kunt spammen, maar een plek waar mensen graag met je mee willen denken. Geen zin in? Dan is dit niet de plek voor je vragen.

Dicht wegens weinig inzet en info, en een dubieuze houding als iemand je daarop aanspreekt.

Voor de volgende keer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.