Toon posts:

3210 vibramotor zwaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al zegt. Ik ben benieuwd hoe zwaar die dingen zijn. Vibra lijkt me best handig, ook al is het al een 'oud' toestel, maar hij moet niet 2x zo zwaar worden als die nu is.

Heeft iemand zo'n ding ingebouwd, en wat is +/- het gewichtsverschil?

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
+- 1 gram ofzo.... ze zijn superklein, ongeveer 1 bij 1 cm en wegen niks.

Verwijderd

Die dingen wegen bijna niets :) 3 gram dacht ik. op www.stuntprijzen.net staat trouwens precies beschreven hoe je het moet inbouwen en ook hoe je het moet activeren (software staat ook op die site).
Succes :)

Verwijderd

Lijkt me niet zo handig om er een aan te schaffen. Probleem is dat ze heel snel kapot gaan. Ik had er zelf ook een is na een maand na een simpele val (van tafel) kapot gegaan.

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 13:49
ik heb dat motertje paar maanden geleden ingebouwd en werkt perfect.
(afgezien dat je dat ene progje niet in win2k kan gebruiken op je software te updaten).

Dat motortje weegt echt bijna niets, je voelt echt geen verschil hoor.

Ik trillll tegenwoordig alleenmaar en powercomsumptie valt ook wel mee :)

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Op woensdag 11 juli 2001 00:31 schreef PAZZA het volgende:
Lijkt me niet zo handig om er een aan te schaffen. Probleem is dat ze heel snel kapot gaan. Ik had er zelf ook een is na een maand na een simpele val (van tafel) kapot gegaan.
kapot kan zo'n motortje echt niet gaan van een simpele val

misschien maakt tie niet meer goed contact ofzo

ik zou em maar ff openhalen

* Stacium heeft ook zo'n trilmotortje, weegt niets, is extreem handig en nog nooit problemen mee gehad :)

It seemed like a good idea at the time

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
*kuch* heb er nog een paar liggen *kuch*

ehm weegt inderdaad niks, zit binnen 5 minuten in je toestel, en is FLEX !
Dan zit-ie waarschijnlijk scheef in je toestel waardoor de twee pinnetjes de contactjes op de print niet goed raken. Openschroeven en even recht fixeren.

Concrete Loop Watercooling

Pagina: 1