Toon posts:

Nieuwe video-kaart voor "budget" pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Videokaart welke geen overkill is voor mijn systeem maar wel maximale prestaties op het scherm brengt.

Budget had ik maximaal €200 (zolang het geen overkill is voor systeem). Had zelf zoiets als de GFX 1050 TI in gedachte...

Mijn huidig systeem is als volgt;

Radeon HD 6800 series (1gb vRam) - Videokaart
ASRock 880GMH/USB3 R2.0 - Moederbord -> PCI Express 2.0 x16
AMD Phenom II X6 1075T / 3 GHz - Socket AM3
Corsair Builder Series CX430 - Voeding ( intern )
8GB RAM geheugen
500GB SSD schijf

Heb doorheen de jaren de HD en RAM geheugen geupgradet en heb tot nu alle games degelijk kunnen draaien. De laatste games verlangen echter meer (VRAM geheugen), zelfs op de laagste grafische kwaliteit. Is het de moeite om nog te investeren in een nieuwe videokaart voor dit systeem of zien jullie te veel bottlenecks? Ikzelf had gedacht om eventueel voor de GFX 1050 TI te gaan, daar deze uit verschillende reviews een goede score haalt voor de prijs. Zijn er andere die beter voldoen dan de GFX 1050, wil zeker geen overkill maar wel nog het maximale uit dit systeem halen. Indien de moeite uiteraard.

Alvast bedankt voor jullie mening.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 17:58

Thomg

Aww yiss

Mja, als ik zo kijk naar wat je in je pc hebt zitten is een 1050Ti inderdaad het hoogste dat ik zou gaan met een 1075T, meer ruimte heb je ook niet echt met een CX430.

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Een 1050Ti zou ook mijn suggestie zijn. Sneller dan dat zal weinig nut hebben met de rest van het systeem en het zal een stuk sneller, zuiniger en stiller zijn dan de huidige HD6800.

Verwijderd

Topicstarter
Ok bedankt samen. Deze zal het dan wrs worden nog even bekijken welk merk en welke "uitgave" maar daar kom ik wel uit met de reviews.