Aarggghh 
Ik probeer al de hele dag internetsharing te verkrijgen via het prg all aboard.
Dat lukt tot nu toe maar half, en ik kan de fout niet ontdekken
Heb een eerste poging gedaan met wingate, maar daar kwam ik nergens mee.
Met het all aboard prg (http://www.internetshare.com)zit ik nu zover dat ik wel kan ftp-en van m'n client (vb ftp.netcape.com) en daarstraks ging de incoming mail ook nog (nu niet meer).
vanuit m'n server can ik op de resources van m'n client, niet meer omgekeerd.
Als ik vb yahoo ping vanuit m'n client pc, geeft ie mij de full internet address + IPA, maar hij timed de request out.
Ik kan beide pc's pingen, no problem.
Config: server: win98, 1 nwcard voor voor internetkabelverbinding, 1 nw card voor de connectie naar de hub.
De client pc heeft win98SE, en ook een nwcardverbinding naar de hub toe.
Het prg op de client zegt "connected to the internet" en ook het prg op de server ziet blijkbaar geen problemen.
Heb volgens mij alle configs juist gezet volgens de support pages, client prg al gereinstalled en ook IE 5.5 gereinstalleerd op client pc.
Zugd. Jullie zijn voorlopig m'n laatste hoop. Voor diegene die het kan oplossen zal ik een kadootje opsturen
Ik heb vanalles op m'n harde schijf staan 
M'n kennis TCP/IP is ok, maar ben geen MSCE
Many many thanks
Ik probeer al de hele dag internetsharing te verkrijgen via het prg all aboard.
Dat lukt tot nu toe maar half, en ik kan de fout niet ontdekken
Heb een eerste poging gedaan met wingate, maar daar kwam ik nergens mee.
Met het all aboard prg (http://www.internetshare.com)zit ik nu zover dat ik wel kan ftp-en van m'n client (vb ftp.netcape.com) en daarstraks ging de incoming mail ook nog (nu niet meer).
vanuit m'n server can ik op de resources van m'n client, niet meer omgekeerd.
Als ik vb yahoo ping vanuit m'n client pc, geeft ie mij de full internet address + IPA, maar hij timed de request out.
Ik kan beide pc's pingen, no problem.
Config: server: win98, 1 nwcard voor voor internetkabelverbinding, 1 nw card voor de connectie naar de hub.
De client pc heeft win98SE, en ook een nwcardverbinding naar de hub toe.
Het prg op de client zegt "connected to the internet" en ook het prg op de server ziet blijkbaar geen problemen.
Heb volgens mij alle configs juist gezet volgens de support pages, client prg al gereinstalled en ook IE 5.5 gereinstalleerd op client pc.
Zugd. Jullie zijn voorlopig m'n laatste hoop. Voor diegene die het kan oplossen zal ik een kadootje opsturen
M'n kennis TCP/IP is ok, maar ben geen MSCE
Many many thanks
te klikken. Dat verhoogt de leesbaarheid van je tekst