Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 926959

Topicstarter
ik heb al een tijdje dit beeldscherm maar vanmiddag zei die ineens dat hij geen signaal vind.
heb toen gelijk nieuwe kabel gehaald bij de mediamarkt en nog steeds geen beeld, heeft er iemand anders dit probleem ook gehad of weet er een oplossing voor dan hoor ik het graag

vriendelijke groet
joey hoek

(excusus voor mijn spelfouten als die er in zitten)

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:51

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Mijn glazenbol zegt dat je de kabel om moet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Al geprobeert met alle twee de kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:31
Voledig van de stroom afhalen kijken of dat werkt. Heb het zelf soms ook met de mijne.
Ook de Display/DVI kabels er uit trekken.

Misschien ook de GPU even daarvan de kabels er even uit trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:26

rdejongjr

Gnome

Of jouw systeem doet het niet meer, je kunt de pc eens aan de tv hangen, kijken of dat in iedergeval wel beeld geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audioslaaf
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-05 10:43
Dit issue heb ik ook wel eens gehad met die monitor toen ik hem had, ook mijn MG278Q monitor heeft hier af en toe last van.

Ik heb tot nog toe niet echt een vaste oorzaak/oplossing kunnen vinden, maar meestal is het inderdaad een kwestie van kabels loshalen, PC rebooten en nogmaals proberen. Net zolang herhalen totdat hij het weer doet. (meestal binnen 2 - 3x bij mij)
Lijkt echt een random malfunction te zijn, gelukkig komt het niet vaak voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:06
Doen de andere poorten van de monitor het wel? Geeft je PC wel beeld bij andere schermen?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:31
audioslaaf schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:13:
Dit issue heb ik ook wel eens gehad met die monitor toen ik hem had, ook mijn MG278Q monitor heeft hier af en toe last van.

Ik heb tot nog toe niet echt een vaste oorzaak/oplossing kunnen vinden, maar meestal is het inderdaad een kwestie van kabels loshalen, PC rebooten en nogmaals proberen. Net zolang herhalen totdat hij het weer doet. (meestal binnen 2 - 3x bij mij)
Lijkt echt een random malfunction te zijn, gelukkig komt het niet vaak voor...
Meende ooit iets gelezen te hebben betreft Display port kabels dat iets teveel volt door heen gaat ( Ontwerp fout oid )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nat-Water schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:15:
Doen de andere poorten van de monitor het wel? Geeft je PC wel beeld bij andere schermen?
Ja heb 2 beeldschermen en de andere doet het wel. Heb ook getest of die het wel deed op hdmi en dvi daar had ik geen probleem alleen met me DP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Me probleem is verholpen met dank aan audioslaaf

Hartelijk dank
Pagina: 1