Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb hier en Siemens C35i
en ik wil mobiel kunnen INTERNETEN via deze MOBIEL kan dat zo ja wat heb ik dan nodig behalve een LAPTOP???

alvast bedankt Corne

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Je moet een telefoon hebben die dit ondersteunt (volgens mij moet er een modem inzitten) en natuurlijk een verbinding met je laptop.

Verwijderd

Topicstarter
zit dat in DIE telefoon???

Verwijderd

Topicstarter
we hebben ook een SONY z5 kan die dat wel wat heb ik daar dan allemaal voornodig ?

Verwijderd

Ja dat zit er op. Je hebt een datakabel nodig en de juiste software. De snelheid is 9.6kbits sec..

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik morgen effe een datakabel regels hoe ik alleen de software voor mijn C35i???
is dat gratis software of moet je dat kopen???

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:38 schreef Qorne het volgende:
dus als ik morgen effe een datakabel regels hoe ik alleen de software voor mijn C35i???
is dat gratis software of moet je dat kopen???
kopen als het goed is :)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Is wap weer niet goed genoeg... :+

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Topicstarter
^^^juist^^^ :9

ik moet toch in spanje op GOT kunnen komen zeg :P e mijn vader heeft een paar jaar geleden in ons huis in spanje de vasteTELEFOON laten aflsuiten :( omdat daar toen GSM's werkte maar nu kan ik NIET internetten :(

Verwijderd

De software wordt meestal wel bij de kabel geleverd geloof ik. Maar zoals -VnCnT- al zei, het gaat langzaam en bovendien is het ontzettend duur; je voordeel-minuten gelden igg niet voor dataverkeer!
Heeft je hotel niet ergens een pc met internet staan?

Verwijderd

Op dinsdag 10 juli 2001 23:58 schreef Qorne het volgende:
^^^juist^^^ :9

ik moet toch in spanje op GOT kunnen komen zeg :P e mijn vader heeft een paar jaar geleden in ons huis in spanje de vasteTELEFOON laten aflsuiten :( omdat daar toen GSM's werkte maar nu kan ik NIET internetten :(
Damn heb je geld teveel ofsow :? >:)

Dat is ten eerste gigantisch duur (zeker als je in gaat bellen op een nederlandse provider >:) ) en ten tweede zoals ook al gezegd is, gaat dit echt enorm, maar dan ook enorm langzaam.

Met een mobieltje val bijna niet te gotten. Ik heb het wel eens met een nokia 8210 gedaan (uiteraard dezelfde data-snelheid); was echt dikke stroop.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 04:42 schreef Joene het volgende:

Heeft je hotel niet ergens een pc met internet staan?
als je GOED gelezen hebt zitten wij NIET in een HOTEL maar in ons eigen huis :)

als het ECHT zo tering sloom is dan zoek ik wel een internetcafe :9
dat gat dan wel sneller en is denk ik ook goedkoper :P

---

zijn er internet site waar je INTERNET cafe's kan vinden in spanje???
GEEN spaanse site he :+ kan geen spaans :D

ow ja het is in NOORD spanje plaatsje ROSES misschien hebben jullie daar wat aan :)

Corne

Maar alvast bedankt voor jullie snelle hulp :)
Pagina: 1