Goedenavond,
Nadat jullie mij geholpen hebben voor de pc van mn broertje, heb ik een ander vraagstuk voor jullie. Mijn eigen pc is aan vervanging toe, echter omdat ik op kamers ben gegaan heb ik weinig ruimte om een tower kwijt te kunnen. Ik heb daarom besloten om voor een ITX systeem te gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk gamen op 1080p. het liefst op high en een goede fps. Denk hierbij aan games zoals COD WWII en Assassins Creed Origins. Daarnaast zal ze gebruikt worden voor mijn studie, voornamelijk Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum is 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem eigenlijk niks mee, mocht ik te weinig ruimte hebben zal ik mijn hdd uit mijn pc halen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft exclusief toetsenbord, muis, scherm en speakers.
Dit is mijn lijstje op het moment:
Toelichting:
Gekozen voor 1 reepje ram, zodat ik later makkelijk een 2de reepje kan bijprikken.
Behuizingen zijn zeer persoonlijk, maar ik wil graag deze.
Moederbord heeft Wifi, maar zal hier geen gebruik van maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoordeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo klein mogelijk, maar krachtig systeem voor mijn maximum prijs.
Ga je overklokken?
nee, dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of dit systeem in ieder geval 2 jaar meekan zonder veel up te graden.
Ook zou ik graag weten of ik wat heb gemist of er nog meer performance uit is te halen.
Zal er genoeg koeling in de behuizing aanwezig zijn om deze setup een beetje koel te houden?
Als laatste vraag is de GPU is het het waard om een OC versie te nemen of niet?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Tjitze
Nadat jullie mij geholpen hebben voor de pc van mn broertje, heb ik een ander vraagstuk voor jullie. Mijn eigen pc is aan vervanging toe, echter omdat ik op kamers ben gegaan heb ik weinig ruimte om een tower kwijt te kunnen. Ik heb daarom besloten om voor een ITX systeem te gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk gamen op 1080p. het liefst op high en een goede fps. Denk hierbij aan games zoals COD WWII en Assassins Creed Origins. Daarnaast zal ze gebruikt worden voor mijn studie, voornamelijk Office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn absolute maximum is 850 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem eigenlijk niks mee, mocht ik te weinig ruimte hebben zal ik mijn hdd uit mijn pc halen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat een pc nodig heeft exclusief toetsenbord, muis, scherm en speakers.
Dit is mijn lijstje op het moment:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-8100 Boxed | € 113,- | € 113,- |
1 | ASRock Z370M-ITX/ac | € 140,51 | € 140,51 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 313,79 | € 313,79 |
1 | Fractal Design Core 500 | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT8G4D26AFTA | € 85,50 | € 85,50 |
1 | Corsair CX450M | € 48,50 | € 48,50 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 89,95 | € 89,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 843,26 |
Toelichting:
Gekozen voor 1 reepje ram, zodat ik later makkelijk een 2de reepje kan bijprikken.
Behuizingen zijn zeer persoonlijk, maar ik wil graag deze.
Moederbord heeft Wifi, maar zal hier geen gebruik van maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb geen merkvoordeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo klein mogelijk, maar krachtig systeem voor mijn maximum prijs.
Ga je overklokken?
nee, dit ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Mijn vraag is of dit systeem in ieder geval 2 jaar meekan zonder veel up te graden.
Ook zou ik graag weten of ik wat heb gemist of er nog meer performance uit is te halen.
Zal er genoeg koeling in de behuizing aanwezig zijn om deze setup een beetje koel te houden?
Als laatste vraag is de GPU is het het waard om een OC versie te nemen of niet?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Tjitze