Toon posts:

Detonator508

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft hier ook problemen met half-life?
Met die drivers (op zich wel goed) kan ik geen HL spelen )#(%@(%
Geen Counter-Strike!!
Als een spel start en daarna naar het menu ga en daarna weer resume game, dan krijg ik Zwart beeld
;(

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:13
Probeer eens de resolutie te veranderen in het spel. Switch ook even een aantal keer je desktopresolutie naar dezelfde mode als die je in het spel gebruikt, hij vernaggeld die instellingen namelijk en zo stel je ze opnieuw weer in.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Hij verneukt bij mij de beeldscherminstellingen........

ik hou het bij de 3.68

• Nazgul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-10-2022

Nazgul

Digital Pizza Crew

Ik weet niet of dat aan die drivers ligt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem met m'n Matrox Millenium G200. :(

Kan het zijn dat ze in 1 van die Halflife updates een bugje erbij geprogged hebben?

No trees were killed in the sending of this message. However a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Verwijderd

Die drivers zuigen zwaar :( . 2D lukt nog net, ik moet niet te vaak switchen want dan hangt ie.
M'n UT crashed gelijk met zwart beeld, en Q3 crashed bij het afsluiten.

Ik kom niet eens toe aan het uitproberen van die FSAA opties, want ik kan niet eens normaal spelen...

Ik zeg het niet vaak, maar nu wel: toch maar even wachten op stabielere drivers...
Ik draai weer met de 3.68.

Verwijderd

Bij 508 krijg ik een stroboscoop effect bij Q3 met V770 :(

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 16:29
Je kunt 5.08 ook niet meer downloaden bij nVidia.com :) Ze zullen er nu wel achter zijn dat hij niet toppie werkt.. :)

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik krijg mijn Side Band Addressing ook niet meer enabled.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Pagina: 1