Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 12:39

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik heb een (legale) key gekocht en die is voor meerdere versies van Windows 10 te gebruiken, ik wil deze gebruiken om een Windows 10 Home installatie te upgraden naar Pro. Weet iemand hoe dit voor elkaar te krijgen is zonder een volledige herinstallatie te hoeven uitvoeren?

Ik weet dat wanneer je een Windows 10 Pro key invoert in Home je automatisch een upgrade optie beschikbaar krijg, maar dat is bij deze key dus niet het geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk knoops
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06 18:25
Kijk hier eens naar: https://support.microsoft...-10-upgrading-home-to-pro

Je kunt een upgrade voeren met de nieuwe product code. Zonder een herinstallatie dit zit standaard in Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
luuk knoops schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:35:
Kijk hier eens naar: https://support.microsoft...-10-upgrading-home-to-pro

Je kunt een upgrade voeren met de nieuwe product code. Zonder een herinstallatie dit zit standaard in Windows 10
Zoals ik al zei in de openingspost werkt dat helaas niet. Normaal gesproken zal Windows d ekey herkennen en een upgrade voorstellen. Echter is dit een key die zowel voor Home als Pro te gebruiken is en komt de optie om te upgraden dus niet in beeld.
Helaas werkt dat niet. Ik weet niet waarom maar het gebruik van die key lukt niet. Ik krijg een foutmelding te zien dat er geen geldige licentie aanwezig is om naar Pro te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeraMod
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 04-05-2024

TeraMod

Cloud Enablement Desk

mvds schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:30:
[...]
Ik krijg een foutmelding te zien dat er geen geldige licentie aanwezig is om naar Pro te upgraden.
Weet je wel zeker dat die key is wat je denkt dat het zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk knoops
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06 18:25
TeraMod schreef op maandag 13 november 2017 @ 15:31:
[...]

Weet je wel zeker dat die key is wat je denkt dat het zou moeten zijn?
Inderdaad ik denk dat elke Windows 10 pro key gewoon moet werken met de normale upgrade optie. Misschien even contact met Microsoft opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Het zou moeten werken maar helaas werkt het dus niet. Ik lees overal dat je Windows 10 Home moet kunnen upgraden door gebruik te maken van die key die in dat artikel genoemd word. Maar helaas geeft mij dat een foutmelding die zegt dat ik geen geldige licentie heb om de upgrade te doen. Het is dus een legale key van Microsoft zelf die puur en alleen gebruikt kan worden om de upgrade te starten

Die key zou altijd moeten werken lees ik overal, maar dat is dus niet zo. Het lijkt alsof er iets in mijn laptop de installatie van Windows 10 Pro blokkeerd en alleen Home toestaat

[ Voor 10% gewijzigd door mvds op 13-11-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkanjo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-09 11:30
mvds schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:49:
Maar helaas geeft mij dat een foutmelding die zegt dat ik geen geldige licentie heb om de upgrade te doen.

Het is dus een legale key van Microsoft zelf die puur en alleen gebruikt kan worden om de upgrade te starten
Deze regels spreken elkaar tegen. Als het een legale key is, Microsoft bellen dan weet je het.
Pagina: 1