Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wifree hotspot bridgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag iedereen,
Ik heb een oud te renoveren huis gekocht, achteraan staat een nieuw bijgebouw waar we af en toe zullen verblijven.
Probleem is dat we daar geen wifi hotspot of 4g kunnen ontvangen.
Vooraan in het huis is er echter perfect wifree van telenet ontvangst. Nu heb ik in het huis een laptop met win10 gezet die de wifree ontvangt. Nu had ik gehoopt deze te bridge naar een ethernetkabel die vervolgens verbonden is met een accespoint in het bijgebouw. Dit blijkt niet te lukken doordat de hotspot gebruik maakt van wpa enterprise.

Hoe kan ik dit fixen? Moet ik speciale software op men pc installeren of met een router er tussen werken?...

Grtz

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:00
Niet bridgen maar kiezen voor internetdeling

CISSP! Drop your encryption keys!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

De Ubiquiti Airgateway en Airrouter zouden dit moeten kunnen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:40

Hachy

Laadpas Nerd

Elke willekeurige router waar je DD-WRT op kunt zetten kan dit ook. Google op Client bridge mode, dan bridgen naar ethernetkabel en vervolgens ermee doen wat je wil.

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een netgear router liggen, die is misschien bruikbaar voor DD-WRT ik heb er in elk geval op andere plaatsen nog al over gelezen.

Ik ga het straks testen.

Thanks

Verwijderd

Topicstarter
Internet delen werkt inderdaad. De router die ik nog had liggen support spijtiggenoeg niet dd wrt. Straks nog eens proberen een router achter men gedeeld netwerk te zetten
Pagina: 1