Yamaha Musiccast speelt geen afspeellijsten af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny091283
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-05-2022
Mijn Yamaha musiccast wil geen afspeellijsten afspelen vanaf mijn pc. Hij wil ze ook niet zien.
Ze zijn opgeslagen op mijn pc als .m3u bestand en draai windows 10

Verwijderd

Zet ze op een NAS,via DLNA werkt het perfekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry52
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 16-12-2022
Heb hetzelfde probleem als Danny091283. Heb geen NAS en probeer via mijn PC via UPNP / DLNA te benaderen, maar zie geen M3u bestanden en ook geen pls. Hoe kan ik dat zónder NAS oplossen? BVD voor alle hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meike29
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-06-2020
Ik zit met een ander probleem, ik ben de laatste tijd wel vaker podcasts aan het luisteren en nu we net de YAS 306 hebben, was ik verheugd op de vele duizenden podcasts om uit te kiezen, maar bij 99% krijg ik de melding "We zijn een onverwachte fout tegen gekomen".

Niet echt om iets over te zeuren, maar het doet wel afbreuk aan de beleving van een smart device. Ook het contact met Yamaha music is nu niet echt geweldig.. Twitter word bijvoorbeeld echt amper gebruikt. Terwijl het hele MusicCast zo'n mooi alternatief is voor Sonos 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:37
Danny091283 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:17:
Mijn Yamaha musiccast wil geen afspeellijsten afspelen vanaf mijn pc. Hij wil ze ook niet zien.
Ze zijn opgeslagen op mijn pc als .m3u bestand en draai windows 10
Hoi, heb zelf een Yamaha Musiccast gekocht deze week en een oplossing gevonden. Het programma heet tuneblade, kan je gratis downloaden, deze gratis versie gedownload, die maar 10 minuten werkt. Was meteen razend enthousiast en heb de volledige licentie aangeschaft voor nog geen 9 euro. Selecteer je musiccast op apple airplay en het gaat spelen in combinatie met tuneblade

Het geluid is echt prachtig