Locaties uitlezen iphone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hoi

Mijn dochter heeft een iPhone 7, IOS 11.2 en is afgelopen nacht een stuk kwijt in wat ze heeft gedaan en waar ze is geweest. Zorgelijk dus. En ze wil weten hoe en wat. Ze heeft niet het idee dat er iets is gebeurd, zoekt wel grotere mate zekerheid.
Ze had haar iPhone bij, kunnen we dat uitlezen? Ik kan enkel vinden dat iPhone veel bijhoudt, niet hoe ik het it kan lezen.

Bij belangrijke locaties is niks te vinden, maar daar staat haar uitstapje van gisteravond al niet eens in.
Ze is gewoon hier tjuis en we hebben toegang tot haar telefoon, want die zet ze zelf aan.

[ Voor 31% gewijzigd door maartend op 12-11-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 18:53

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Instellingen->Privacy->Locatievoorzieningen->Systeem->Belangrijke locaties->Geschiedenis
Bekijk alles waar de datum van gisteren staat of binnen valt.

[ Voor 26% gewijzigd door |sWORDs| op 12-11-2017 13:49 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen -> Systeem (onderaan) -> Belangrijke locaties.
Je hebt touch-id of de pincode nodig om dit te zien.

[ Voor 22% gewijzigd door jeroen3 op 12-11-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
jeroen3 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:49:
Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen -> Systeem (onderaan) -> Belangrijke locaties.
Maar dat zijn belangrijke locaties toch? Waar ze veel kwam?
Is nl. niet acuraat, haar bezoek van gisteren staat er bijv. niet eens in. Is nl. niet echt een belangrijke locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

maartend schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:43:
Hoi

Mijn dochter heeft een iPhone 7, IOS 11.2 en is afgelopen nacht een stuk kwijt in wat ze heeft gedaan en waar ze is geweest. Zorgelijk dus. En ze wil weten hoe en wat. Ze heeft niet het idee dat er iets is gebeurd, zoekt wel grotere mate zekerheid.
Ze had haar iPhone bij, kunnen we dat uitlezen? Ik kan enkel vinden dat iPhone veel bijhoudt, niet hoe ik het it kan lezen.
Is je dochter vermist ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Nee, heb haar telefoon gewoon ier met haar erbij. Zo erg is het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

maartend schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:53:
[...]

Nee, heb haar telefoon gewoon ier met haar erbij. Zo erg is het niet.
Oké, gelukkig maar.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:12
maartend schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:52:
[...]

Is nl. niet acuraat, haar bezoek van gisteren staat er bijv. niet eens in. Is nl. niet echt een belangrijke locatie.
Bij mijn weten houdt Apple/iOS default geen gedetailleerde location-history bij zodat je iedere beweging achteraf kunt nalopen; alleen plaatsen waar je dus vaker lijkt te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
iOS houdt het alleen bij als de telefoon niet in stand-by is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
eric.1 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:57:
[...]

Bij mijn weten houdt Apple/iOS default geen gedetailleerde location-history bij zodat je iedere beweging achteraf kunt nalopen; alleen plaatsen waar je dus vaker lijkt te komen.
Misschien wel met de Google app er naast? Die heeft namelijk wel een zogenaamde Location History mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:12
alex3305 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:58:
[...]

Misschien wel met de Google app er naast? Die heeft namelijk wel een zogenaamde Location History mode.
Dat zou kunnen, maar dan doet Google dat dus. Moet je sowieso wel de juiste (of eigenlijk onjuiste :X) "permissions" hebben gegeven aan die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
eric.1 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:57:
[...]

Vroeger duus zeer zeker wel en werd dat ook in een verborgen bestand opgeslagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:53
Je kan misschien wat met de wifi aanmeld locatie gegevens, die je uit de logs haalt, als je itunes backup hebt gedaan kan je ze daar ook uit halen geloof ik, moet je even kijken of dat zo is, hiermee kan je de backup uitlezen https://imazing.com/

Maar op de computer staan ze hier C:\Users\je eigen account\AppData\Roaming\Apple Computer\Logs\CrashReporter\MobileDevice\je iphone\WiFi\WiFiManager
Open dat met kladblok, je krijgt een lap tekst, Maar er staan coördinaten in.

[ Voor 11% gewijzigd door Mel33 op 12-11-2017 14:37 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06 18:53

|sWORDs|

vSphere/ESXi

[...]

Ik krijg hier anders een best gedetailleerde lijst van wat ik gisteren heb gedaan.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
[...]

Ik ben één keer bij een tankstation in Son en Breugel geweest, en dat staat er gewoon tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:53
Zijn toch ook alleen maar de zendmasten?

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Pagina: 1