Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 976875

Topicstarter
Beste Tewakers,

ik heb een asus n56jn en ik wil graag een betere videokaart in deze laptop nu is mij vraag wat is de beste videokaart die ik hier in kan krijgen? en hoe kan ik daar achter komen

met vriendelijke groet,
Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
Kan misschien wel. Of helemaal niet. En is economisch vaak niet erg intresant.

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:13
Als je een MXM(2) slot hebt zou je de videokaart kunnen upgraden, maar daar zou ik niet van uit gaan. Daarnaast is zo'n module vaak snel 200 - 500 euro en lastig aan te komen.

De vuistregel is dat je bij notebooks wel het geheugen en opslag kunt upgraden, maar daarnaast niets. Als je een upgradebaar systeem wilt, dan kun je beter een desktop aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:52

TommieW

Numa numa.

In het (zeldzame) geval dat de videokaart niet onderdeel van het moederbord is, is upgraden nog steeds lastig. Waarschijnlijk zal de stroomtoevoer en koeling niet toereikend zijn.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik zou er inderdaad ook niet aan beginnen, ik zou of denken aan een nieuwere laptop of een desktop.
Als het budget aanwezig is tenminste, maar hier nog geld instoppen is zonde.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-02 21:14

millman

6708Mhz @ -185c

Allereerst zijn er vele configuraties van deze laptops.. dus wees eens duidelijker welke versie je hebt. Benoem hardwate .

Verder.. een laptop gpu is zelden up te graden. Koeling vaak niet voldoende, evenals het wattage van de lader.

Daarnaast is een upgrade module vaak vele malen duurder dan wat t werkelijk waard is.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb in deze latop all i7 + 500 ssd + 16gb ram ddr.3

Wat moet ik met een nieuwe laptop deze ben ik all 1200 voor kwijt geweest zoals die nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:13
Anoniem: 976875 schreef op zondag 12 november 2017 @ 13:17:
ik heb in deze latop all i7 + 500 ssd + 16gb ram ddr.3

Wat moet ik met een nieuwe laptop deze ben ik all 1200 voor kwijt geweest zoals die nu is
Dan had je een laptop moeten kopen met een fatsoenlijke grafische kaart... Helaas, het is vaak niet anders. Nogmaals, je koopt je in op een systeem die nagenoeg niet te upgraden is. Als je die vrijheid wel wilt, kun je beter jouw huidige notebook verkopen en een goedkope laptop inclusief game desktop voor terugkopen. Dan kun je door middel van streaming nog het e.e.a. regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:11

nelizmastr

Goed wies kapot

Een laptop is geen desktop. Je betaalt voor de hoge dichtheid aan componenten die je samen relatief veel prestaties geven. Het is niet zo dat een dergelijke laptop dan ook makkelijk te upgraden is. Dan had je een desktop moeten kopen of moeten doorsparen voor een echte gamelaptop.

Je zou een externe videokaart kunnen overwegen, mits je een thunderbolt poort of makkelijk bereikbare interne miniPCIe slot hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door nelizmastr op 12-11-2017 14:26 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

Neem deze ook even door:
CAA beleid
- je topicstart voldoet nog niet bepaald aan de eisen die we stellen om je goed te kunnen helpen. Graag alsnog aanvullen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik vraag wat er in mijn laptop past
ik vraag niet welke ik moet kopen!

voel je het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Anoniem: 976875 schreef op maandag 13 november 2017 @ 07:22:
ik vraag wat er in mijn laptop past
ik vraag niet welke ik moet kopen!

voel je het verschil?
Ik voel zo een slotje aankomen :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
als dat zo is dan is het echt prut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:32
@Anoniem: 976875 punt blijft dat de laptop gpu niet te upgraden valt met een enkele uitzondering daar gelaten. Je reacties laten mij iig weten dat dat punt je niet lijkt te of wil begrijpen. Mijn vrouw heeft 1800 euro aan een laptop uitgegeven. Ook daar is de gpu niet van te vervangen.

Vuist regel is, gpu kan niet vervangen worden. Met een kleine uitzondering daar gelaten. Maar dan gaat het nog om een enkele.
Got is een discussie forum. Ofwel, je stelt je vraag. Wij geven aan dat dat waarschijnlijk niet kan en dat je beter (mits je er plek voor hebt), je laptop kunt verkopen en een desktop met simpele laptop ervoor terug kunt kopen. Bij de desktop kun je simpel je gpu vervangen en kost een fractie van een goede laptop.
Heb je geen plek, dan zul je toch als deze niet toereikend is, een andere laptop moeten kopen.
De vraag is, wat is deze nog waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iig weten dat dat punt je niet lijkt te of wil begrijpen

dan ben jij echt dom want dat blijkt nergens uit arrogant figuur

verder als dit wil ik jou tekst helemaal niet lezen als jij zo begint bah
Pagina: 1