Mijn vraag
Ik wil een upgrade van mijn gaming pc. Aangezien de processor mobo en geheugen zon 7 jaar oud zijn word het eens tijd
. De rest van de onderdelen zijn afgelopen paar jaar al geupgrade waarvan de videokaart, tower ssd schijven en voeding afgelopen 2 a 3 jaar. Ik speel met name games als assassins creed, far cry, witcher etc.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Gigabyte GTX 970 G1 gaming
- 2x samsung SSD schijven
- corsair bigtower obsidian 750D
- windows 10 64 bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik wil graag een ryzen 7 1700 processor
- een moederbord van gigabyte. Aangezien de videokaart zon beetje van links naar rechts het hele mobo nodig heeft aan plaats zou ik graag advies willen. ik ben namelijk bang dat de kaart mogelijk niet past. ik dacht zelf aan: GA-AX370-Gaming K5 of GIGABYTE AORUS GA-AX370-Gaming 5. Het mag ook zeker zonder lampjes.
- Geheugen ddr4 320016 gb, geen idee ik laat mij graag adviseren over welk merk het beste past in deze opstelling Ik heb momenteel geheugen van het merk kingston type hyper x.
Ik wil een upgrade van mijn gaming pc. Aangezien de processor mobo en geheugen zon 7 jaar oud zijn word het eens tijd
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Gigabyte GTX 970 G1 gaming
- 2x samsung SSD schijven
- corsair bigtower obsidian 750D
- windows 10 64 bit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Ik wil graag een ryzen 7 1700 processor
- een moederbord van gigabyte. Aangezien de videokaart zon beetje van links naar rechts het hele mobo nodig heeft aan plaats zou ik graag advies willen. ik ben namelijk bang dat de kaart mogelijk niet past. ik dacht zelf aan: GA-AX370-Gaming K5 of GIGABYTE AORUS GA-AX370-Gaming 5. Het mag ook zeker zonder lampjes.
- Geheugen ddr4 320016 gb, geen idee ik laat mij graag adviseren over welk merk het beste past in deze opstelling Ik heb momenteel geheugen van het merk kingston type hyper x.