Best gekoelde kast.........wie?

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Wie kan mij helpen ik ga een nieuwe kast kopen maar ik wil een goedkope, en een kast waar veel koelmogelijkheden in zitten hebben.

Tips zijn welkom

Twitter | Linkedin

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb in de schuur nog een koelkast staan, mag je hebben. Gegarandeerd de koelste kast.... ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 13:34
Kijk hier maar ffies.
Goedkope kast, met veel koel mogelijkheden.

http://www.eynstein.nl/a/553.html

173 piek.
( Was goedkoper, maarja )

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

ik zou zeggen antec 830c dacht ik zow die is gewoon gemaakt voor extra troep :)

sterker nog je krijgt de fans erbij :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

scorpionv

This space for rent

Gewoon een grote kast kopen. Decoupeerzaag of dremel en wat fans erbij => voila.
TIP: koop een el-cheapo kast als het je first-time casemod is, er gaat altijd wat mis ;)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 14:40
Op dinsdag 10 juli 2001 22:35 schreef Wierdo_NL het volgende:
Kijk hier maar ffies.
Goedkope kast, met veel koel mogelijkheden.

http://www.eynstein.nl/a/553.html

173 piek.
( Was goedkoper, maarja )
Die Target is super bagger, ziet er wel grappis uit (klaar om te modden), maar weinig coolmogelijkheden hoor...alleen aan de voorkant kan een 12cm ofzow en aan de achterkant kan er geen enkele!!! Je kan wel op de plate 2 gaten maken off course, maar het is een baggere kast. Slechte afwerking, slechte koeling, racks zijn van alu, maar dan zo krom als een b'naan! |:(

Nee, doe mij mijn Addtronics 7896A maar...Is geweldig! Super goed gekoeld (uit zichzelf goede mogelijkheden), goede afwerking, mooi van binnen, niet krom ofzow, maar van knoeperhard materiaal!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:40

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 10 juli 2001 22:40 schreef zork het volgende:

[..]

Nee, doe mij mijn Addtronics 7896A maar...Is geweldig! Super goed gekoeld (uit zichzelf goede mogelijkheden), goede afwerking, mooi van binnen, niet krom ofzow, maar van knoeperhard materiaal!
Tja, ik heb nu precies dezelfde. En die bevalt ook goed. Maar ik ben blij dat ik eerst een andere had om te verkl*ten :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 13:34
Op dinsdag 10 juli 2001 22:40 schreef zork het volgende:

[..]

Die Target is super bagger, ziet er wel grappis uit (klaar om te modden), maar weinig coolmogelijkheden hoor...alleen aan de voorkant kan een 12cm ofzow en aan de achterkant kan er geen enkele!!! Je kan wel op de plate 2 gaten maken off course, maar het is een baggere kast. Slechte afwerking, slechte koeling, racks zijn van alu, maar dan zo krom als een b'naan! |:(

Nah, ik heb hem nog niet gemod, en heb er voorin onder 1x8cm.
Achterin bij de CPU 1x6cm.
Bovenin 2x8cm.

Dus das al genoeg lijkt me.

Mijn heeft ie 135 gulden gekost, en een Addtronics geval zal dat niet echt halen denk ik.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Verwijderd

De coolcase ... maar ik denk niet dat je er 999,- wilt voor gaan betalen ... ... of wel ?

• Talon
  • Laatst online: 23-01 13:25

Talon

Booooom !

Een Inwin Q500 is groot , lekker handig opgebouwd en mod-friendly.
Voedingen van Inwin zijn meestal wel oke.
Airflow is goed in die kasten, zeker als je een beetje handig met de dremel bent ;)
Zo ....nog een keuze erbij :)
Succes :)
Pagina: 1