Ik heb een 8GB USB stick waarvan ik de write protection maar niet lijk te kunnen verwijderen. Ten eerste heb ik die er nooit opgezet, ten tweede staat de stick vol met bestanden met vreemde tekens en kan ik ook niets openen. Er stond niets belangrijks op dus dat is niet erg. Echter vraag ik me wel af hoe ik die write protection er nu af krijg. Wat ik al geprobeerd heb:
- Windows format (lukt niet, write protection error)
- diskpart en dan clean disk geeft write protection error, vervolgens probeer ik die via diskpart te verwijderen, zegt ie dat het succesvol is, maar dat blijkt dan bij testen toch niet zo te zijn.
- Windows Defender vind geen virussen, Ik vermoed dat dat komt omdat de scan gewoon niet wil starten
blijft maar op 0 seconden hangen. Geen idee waarom.
Is de stick hardware matig kapot? Hij is vrij jong en weinig gebruikt. Wat kan ik nog proberen behalve garantie claimen?
- Windows format (lukt niet, write protection error)
- diskpart en dan clean disk geeft write protection error, vervolgens probeer ik die via diskpart te verwijderen, zegt ie dat het succesvol is, maar dat blijkt dan bij testen toch niet zo te zijn.
- Windows Defender vind geen virussen, Ik vermoed dat dat komt omdat de scan gewoon niet wil starten
Is de stick hardware matig kapot? Hij is vrij jong en weinig gebruikt. Wat kan ik nog proberen behalve garantie claimen?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!