Hallo Ik heb een videoclip gedownload en die kan ik alleen afspelen in PowerDVD weet iemand hoe ik die kan rippen ofzo zodat het een normale MPG wordt?
Thanks
Thanks
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
kan gewoon een gerenamed m2v bestand zijn....Op vrijdag 13 juli 2001 17:47 schreef killuminati007 het volgende:
Dit is de naam van het bestand:
2pac Feat. Scarface - Smile.mpg
Dus het is gewoon .mpg maar, ik gebruik normaal geen PowerDVD maar in die zip waar dit bestand bij zat zat power DVD omdat je dat nodig schijnt te hebben.
Als ik het probeer af te spelen in WMP 8 gaat ie zoeken naar de codec maar die kan hij niet vinden zegt ie.
In power DVD werkt ie perfect maar ik wil em graag in WMP hebben en dan power DVD weg doen, als de kwaliteit iets minder wordt maakt mij dat niet zo heel veel uit.
Thanks
Als je met ons dan even de naam van het proggie wil gaan delen, dan heeft deze thread ook nog's nut voor anderen.Op vrijdag 13 juli 2001 18:04 schreef killuminati007 het volgende:
Okee ik heb em gerenamed in .m2v en ik heb een programmatje gedownload dat konverter heet en ik ben het bestand nu aan het converteren naar .mpg
Ik ben benieuwd....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq