Toon posts:

Videoclip die alleen werkt in PowerDVD hoe in WMP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ik heb een videoclip gedownload en die kan ik alleen afspelen in PowerDVD weet iemand hoe ik die kan rippen ofzo zodat het een normale MPG wordt?

Thanks

Verwijderd

Topicstarter
iemand please.....

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Wat voor bestand is het? Laten we daar eens mee beginnen :)

• Xandrios
  • Laatst online: 10-03 19:03
als je het alleen met powerdvd kan spelen is het waarschijnlijk een .m2v

deze worden heel veel gebruikt voor videoclips enz tegenwoordig :)

De kwaliteit ervan is ook redelijk goed.

het omzetten lijkt me moeilijk, of je moet ergens een m2v codec zien te vinden, en hem dan met virtualdub OID omzetten...

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 14:11
Dikke kans dat het gewoon mgp-2 is. En dat wordt niet door wmp ondersteunt.
Rippen hoeft geen echt probleem te zijn, maar de kwalitiet zal er zeker niet op vooruit gaan.

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-03 17:59

DeTeraarist

#Boots2Asses

als het een .m2v is, kun je ook proberen deze even te renamen naar mpg.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

is het een "Super VCD-bestand" misschien?? Of een cleane DVD-rip?

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de naam van het bestand:
2pac Feat. Scarface - Smile.mpg

Dus het is gewoon .mpg maar, ik gebruik normaal geen PowerDVD maar in die zip waar dit bestand bij zat zat power DVD omdat je dat nodig schijnt te hebben.

Als ik het probeer af te spelen in WMP 8 gaat ie zoeken naar de codec maar die kan hij niet vinden zegt ie.
In power DVD werkt ie perfect maar ik wil em graag in WMP hebben en dan power DVD weg doen, als de kwaliteit iets minder wordt maakt mij dat niet zo heel veel uit.

Thanks

• Xandrios
  • Laatst online: 10-03 19:03
Op vrijdag 13 juli 2001 17:47 schreef killuminati007 het volgende:
Dit is de naam van het bestand:
2pac Feat. Scarface - Smile.mpg

Dus het is gewoon .mpg maar, ik gebruik normaal geen PowerDVD maar in die zip waar dit bestand bij zat zat power DVD omdat je dat nodig schijnt te hebben.

Als ik het probeer af te spelen in WMP 8 gaat ie zoeken naar de codec maar die kan hij niet vinden zegt ie.
In power DVD werkt ie perfect maar ik wil em graag in WMP hebben en dan power DVD weg doen, als de kwaliteit iets minder wordt maakt mij dat niet zo heel veel uit.

Thanks
kan gewoon een gerenamed m2v bestand zijn....

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb em gerenamed in .m2v en ik heb een programmatje gedownload dat konverter heet en ik ben het bestand nu aan het converteren naar .mpg

Ik ben benieuwd....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 13 juli 2001 18:04 schreef killuminati007 het volgende:
Okee ik heb em gerenamed in .m2v en ik heb een programmatje gedownload dat konverter heet en ik ben het bestand nu aan het converteren naar .mpg

Ik ben benieuwd....
Als je met ons dan even de naam van het proggie wil gaan delen, dan heeft deze thread ook nog's nut voor anderen. :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik denk dat hij Konvertor bedoelt...

Verwijderd

Topicstarter
jep dat programma

Ik heb het alleen nog niet kunnen converteren want ik mag dan blijkbaar van dat ding niks anders op de computer doen anders gaat is stoppen met converteren. Maar ik heb nog niet de tijd gehad om dat te doen maar ik laar het jullie zeker nog even weten.

bedankt allemaal!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik ken het programma alleen van naam. Het zegt dat het heel veel kan converteren, audio en video bestanden...

Maar, kun je het programma niet op "Idle" zetten ofzo?

Das wel zo makkelijk. Dan kun je gewoon door blijven werken.

Verwijderd

Topicstarter
sorry wat is "idle" vraag ik me al heel lang af maar ik durf het nooit te vragen.. ;(

Ik heb dat ding even de tijd gegeven om te converteren maar toen hij bij frame 3000 was ofzo zei hij dat mijn schijf vol was. Hij maakt van ieder frame blijkbaar een bestand (*.ppm bestand) van 1 MB.

Damn, I probeer het een andere keer nog wel even...

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

"idle" houdt in dat het programmaatje wat op idle staat, alleen de overgebleven processortijd wordt gebruikt, zodat je gewoon verder kan gaan met dingen zonder dat je merkt dat dat programmaatjes draait.

Zo werkt dus ook de }:O

Verwijderd

Topicstarter
Aha, okee bedankt, maar ik denk niet dat dat erin zit want wanneer ik iets anders ga doen stopt ie met frames kopieren maar bij HDD ratelt wel door maar windows zegt weer not responding, maarja...
Pagina: 1