Vraag

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Mijn vraag
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuwe telefoon als vervanging van haar huidige telefoon een pricewatch: Sony Xperia X Compact Zwart. Nu heb ik zelf al wat telefoontoestellen gevonden, maar de vraag is of er telefoons die beter op haar wensen aansluit (of waar ik bang voor ben, zoek ik iets wat niet bestaat)? Mogelijk een china phone?

Wat vind mijn vrouw belangrijk voor de telefoon
  1. moet goede foto's maken (i.v.m. foto's van onze zoon),
  2. een hele dag mee gaan bij veel gebruik (whatsapp, facebook, browsen, filmpjes, spotify),
  3. het liefst niet veel groter zijn dan haar huidige telefoon (nu 4,6 inch), maar is minst belangrijkste (wel max 5,2 inch i.v.m. kleine handen);
Het budget van deze telefoon ligt rond de € 250 en ik zou het fijn vinden als haar telefoon in ieder geval android 8.0 nog zou krijgen. Opslag moet >= 16 GB (nu 32 GB) zijn. Het liefst moet de telefoon ook 4g hebben op band 8 (900mhz), band 3 (1800mhz), band 1 (2100mhz) en band 38 (2600mhz).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij het zoeken in de pricewatch kwam ik het volgende tegen:

[Voor 6% gewijzigd door MetalfanBlackness op 12-11-2017 12:16]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Beste antwoord (via MetalfanBlackness op 16-11-2017 17:51)

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 19:48
Kijk ook eens naar de xiaomi mi A1. Goede camera, stock Android en je zou hem voor rond de 200€ moeten kunnen vinden

Edit: alleen wel 5,5"

En anders een Mi5s

[Voor 16% gewijzigd door John Rambo op 12-11-2017 19:07]

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2 / Xiaomi Mi Box S / Xiaomi Mi 8 Lite / Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Redmi Note 8T

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:47
Waarom niet weer gewoon de laatste Sony Compact?

En heb je een iPhone overwogen?

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Omdat het budget dit jaar jammer genoeg niet zo hoog is de sony xperia xz1 compact kost € 559,- pricewatch: Sony Xperia XZ1 Compact Zwart

Ik ga ondertussen even kijken of de pricewatch: Xiaomi Redmi 4X (3GB ram, 32GB opslag) Zwart voldoet aan de eisen.

Ik heb een iphone overwogen, maar deze kosten meer dan het budget, maar ik zal toch even naar de pricewatch: Apple iPhone SE 16GB Grijs kijken, ondanks dat deze dan gelijk weer een stuk kleiner is.

[Voor 24% gewijzigd door MetalfanBlackness op 12-11-2017 14:43. Reden: iphone]

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-01 19:48
Kijk ook eens naar de xiaomi mi A1. Goede camera, stock Android en je zou hem voor rond de 200€ moeten kunnen vinden

Edit: alleen wel 5,5"

En anders een Mi5s

[Voor 16% gewijzigd door John Rambo op 12-11-2017 19:07]

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2 / Xiaomi Mi Box S / Xiaomi Mi 8 Lite / Xiaomi Mi A3 / Xiaomi Redmi Note 8T

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:47
De uitdaging is de goede camera, komende van een top model vallen die bij goedkopere toestellen vaak tegen. Is een tijdje doorsparen een optie? Of het model van vorig jaar?

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:12

P_Tingen

omdat het KAN

Is haar huidige kapot? Op zich is er niets mis met een X Compact lijkt me. Heb je al eens een fabrieksreset gedaan? Daar wil een telefoon nog wel eens van opknappen.

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee