Mijn vraag
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuwe telefoon als vervanging van haar huidige telefoon een pricewatch: Sony Xperia X Compact Zwart. Nu heb ik zelf al wat telefoontoestellen gevonden, maar de vraag is of er telefoons die beter op haar wensen aansluit (of waar ik bang voor ben, zoek ik iets wat niet bestaat)? Mogelijk een china phone?
Wat vind mijn vrouw belangrijk voor de telefoon
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij het zoeken in de pricewatch kwam ik het volgende tegen:
Mijn vrouw is op zoek naar een nieuwe telefoon als vervanging van haar huidige telefoon een pricewatch: Sony Xperia X Compact Zwart. Nu heb ik zelf al wat telefoontoestellen gevonden, maar de vraag is of er telefoons die beter op haar wensen aansluit (of waar ik bang voor ben, zoek ik iets wat niet bestaat)? Mogelijk een china phone?
Wat vind mijn vrouw belangrijk voor de telefoon
- moet goede foto's maken (i.v.m. foto's van onze zoon),
- een hele dag mee gaan bij veel gebruik (whatsapp, facebook, browsen, filmpjes, spotify),
- het liefst niet veel groter zijn dan haar huidige telefoon (nu 4,6 inch), maar is minst belangrijkste (wel max 5,2 inch i.v.m. kleine handen);
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij het zoeken in de pricewatch kwam ik het volgende tegen:
- pricewatch: Samsung Galaxy A3 (2017) Zwart (wel klein, maar camera en accu is volgens de review van tweakers niet echt goed)
- pricewatch: Motorola Moto G5 (3GB ram) Grijs (al wat groter 5 inch, volgens review van tweakers slechte camera
- pricewatch: Nokia 5 (single sim) Zwart (met 5,2 inch nog groter) volgens de review van tweakers ook een slechte camera
- pricewatch: Huawei P10 Lite Zwart (camera is goed, maar accuduur kan beter volgens tweakers review
[Voor 6% gewijzigd door MetalfanBlackness op 12-11-2017 12:16]
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H