Ik heb een Computer en die word nu bijna 4 jaar oud maar ik kan merken dat er iets aan moet gebeuren, met sommige spellen (zoals CS:GO) begint m'n fps echt keihard te dalen, alle software instellingen staan goed dus dit moet iets met de hardware zijn PLUS, na 4 jaar is het volgens mij wel tijd voor een upgrade, alleen heb ik geen idee wat ik moet upgraden en wat ik moet halen
Specificaties:
Processor: Intel Core i7 3770 / 3.4 GHz - 4 cores
Moederbord: MSI Z77A-GD65
RAM: Corsair Vengeance 2x 8GB DDR3
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 970 ( Jaartje geleden geupgrade, ik had de GTX660 hiervoor)
Voeding: Cooler Master B700
Case: Corsair Carbide Series 200R - Midtowermodel
Nogmaals, ik weet niet precies wat ik hiervan moet upgraden om een beetje met de tijd mee te gaan maar ik wil dus fatsoenlijk de games van nu kunnen spelen (Call of Duty WW2, Assasins Creed, Wolfenstein, Destiny2, etc etc)
Wat ik ook voornamelijk wil is dat m'n computer niet teveel lawaai maakt. Is het een optie om voor een geluidsdempende case te kiezen of is het beter om hardware te nemen wat gewoon niet teveel lawaai maakt?
Graag wil ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk klaar zijn met deze upgrade!
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Specificaties:
Processor: Intel Core i7 3770 / 3.4 GHz - 4 cores
Moederbord: MSI Z77A-GD65
RAM: Corsair Vengeance 2x 8GB DDR3
Videokaart: NVIDIA GeForce GTX 970 ( Jaartje geleden geupgrade, ik had de GTX660 hiervoor)
Voeding: Cooler Master B700
Case: Corsair Carbide Series 200R - Midtowermodel
Nogmaals, ik weet niet precies wat ik hiervan moet upgraden om een beetje met de tijd mee te gaan maar ik wil dus fatsoenlijk de games van nu kunnen spelen (Call of Duty WW2, Assasins Creed, Wolfenstein, Destiny2, etc etc)
Wat ik ook voornamelijk wil is dat m'n computer niet teveel lawaai maakt. Is het een optie om voor een geluidsdempende case te kiezen of is het beter om hardware te nemen wat gewoon niet teveel lawaai maakt?
Graag wil ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk klaar zijn met deze upgrade!
Alvast bedankt voor jullie hulp!