Beste Tweakers,
Ik zoek een?
IEM's oftewel in-ear headphones en ook wel bekend als oordopjes.
Wat is je budget?
ABSOLUTE maximumprijs €15 (Tis namelijk voor sinterklaas gebeuren
)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren, content benutten, videos bekijken etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Na een relatief uitgebreid onderzoekje de 3 volgende opties gevonden
- Philips SHE3590
- KZ ES3
- NoiseHush NX80
Ik ben dus opzoek naar oordopjes voor een maximumprijs van €15. Ze moeten wel aan een aantal dingen goed doen. Namelijk:
- Solid build quality (Heb voorheen de Remax610D gehad maar waren binnen 4maanden stuk)
-Relatief goede geluidskwaliteit, Ik wil geen hoofdpijn hebben nadat ik een uur lang naar muziek luister.
-Ze hoeven niet mooi te zijn maar de - KZ ES3 is voor mij al op het randje. Deze is namelijk heel dik en bulky. Ik heb liever een setje die meer een plug en play gevoel heeft
Belangerijk om te weten is dat ik deze in het openbaar gevoel zal gaan gebruiken. En graag een setje die wel IN je oren gaat. Ook zal ik naar muziek stijlen gaan luisteren waar bas en mids iets meer focus hebben dan de highs.
Alvast bedankt gasten!
Je boi peter
Ik zoek een?
IEM's oftewel in-ear headphones en ook wel bekend als oordopjes.
Wat is je budget?
ABSOLUTE maximumprijs €15 (Tis namelijk voor sinterklaas gebeuren
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren, content benutten, videos bekijken etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Na een relatief uitgebreid onderzoekje de 3 volgende opties gevonden
- Philips SHE3590
- KZ ES3
- NoiseHush NX80
Ik ben dus opzoek naar oordopjes voor een maximumprijs van €15. Ze moeten wel aan een aantal dingen goed doen. Namelijk:
- Solid build quality (Heb voorheen de Remax610D gehad maar waren binnen 4maanden stuk)
-Relatief goede geluidskwaliteit, Ik wil geen hoofdpijn hebben nadat ik een uur lang naar muziek luister.
-Ze hoeven niet mooi te zijn maar de - KZ ES3 is voor mij al op het randje. Deze is namelijk heel dik en bulky. Ik heb liever een setje die meer een plug en play gevoel heeft
Belangerijk om te weten is dat ik deze in het openbaar gevoel zal gaan gebruiken. En graag een setje die wel IN je oren gaat. Ook zal ik naar muziek stijlen gaan luisteren waar bas en mids iets meer focus hebben dan de highs.
Alvast bedankt gasten!
Je boi peter