Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik zoek een?
IEM's oftewel in-ear headphones en ook wel bekend als oordopjes.

Wat is je budget?
ABSOLUTE maximumprijs €15 (Tis namelijk voor sinterklaas gebeuren :+ )

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren, content benutten, videos bekijken etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Na een relatief uitgebreid onderzoekje de 3 volgende opties gevonden
- Philips SHE3590
- KZ ES3
- NoiseHush NX80

Ik ben dus opzoek naar oordopjes voor een maximumprijs van €15. Ze moeten wel aan een aantal dingen goed doen. Namelijk:

- Solid build quality (Heb voorheen de Remax610D gehad maar waren binnen 4maanden stuk)

-Relatief goede geluidskwaliteit, Ik wil geen hoofdpijn hebben nadat ik een uur lang naar muziek luister.

-Ze hoeven niet mooi te zijn maar de - KZ ES3 is voor mij al op het randje. Deze is namelijk heel dik en bulky. Ik heb liever een setje die meer een plug en play gevoel heeft ;)

Belangerijk om te weten is dat ik deze in het openbaar gevoel zal gaan gebruiken. En graag een setje die wel IN je oren gaat. Ook zal ik naar muziek stijlen gaan luisteren waar bas en mids iets meer focus hebben dan de highs.

Alvast bedankt gasten!

Je boi peter

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Een tijd terug las ik hier vaker over een Chinees merk welke op ebay of Ali express werd verkocht. Volgens mij waren die goed en goedkoop. Ik weet alleen niet mee hoe ze heette, maar je kunt dat vast terugzoeken in Het Algemene in-ear en oordopjes topic

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Nu online
LA-384 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 20:04:
Een tijd terug las ik hier vaker over een Chinees merk welke op ebay of Ali express werd verkocht. Volgens mij waren die goed en goedkoop. Ik weet alleen niet mee hoe ze heette, maar je kunt dat vast terugzoeken in Het Algemene in-ear en oordopjes topic
KZ ATE?

• LA-384
  • Nu online
Die ja!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:58

FeaR

In GoT we trust

CEA > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de suggestie, alleen wederom net als de KZ ES3 zijn deze best bulky. TBH ik heb liever een wat "compactere". Hebben jullie nog andere suggesties?
ok...

• LA-384
  • Nu online
Volgens mij werden xiaomi pistons v3 ook vaak genoemd in dat topic. Ik kan je adviseren daar eens te zoeken, er zullen vast wel meer laaggeprijsde aanraders zijn. Let er wel op dat het soms wel even kan duren voor ze bezorgd zijn. 3 weken is geen uitzondering.

• Dryhte
  • Laatst online: 19-10 14:48
Deze vind ik zelf geweldig (voor die prijs tenminste). Ok, dubbel je budget, maar nog altijd schappelijk? Ze zitten (bij mij) bijzonder comfortabel.

https://www.hoofdtelefoon...y-7421/philips-shx20.html

[ Voor 10% gewijzigd door Dryhte op 13-11-2017 14:44 ]

• Jessed93
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-07 19:54
Die KZ ATE's zijn best fenomenaal voor hun prijs. Ikzelf heb ook de KZ ATR en gebruik die dagelijks.

Verwijderd

Topicstarter
Dryhte schreef op maandag 13 november 2017 @ 14:43:
Deze vind ik zelf geweldig (voor die prijs tenminste). Ok, dubbel je budget, maar nog altijd schappelijk? Ze zitten (bij mij) bijzonder comfortabel.

https://www.hoofdtelefoon...y-7421/philips-shx20.html
LA-384 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:46:
Volgens mij werden xiaomi pistons v3 ook vaak genoemd in dat topic. Ik kan je adviseren daar eens te zoeken, er zullen vast wel meer laaggeprijsde aanraders zijn. Let er wel op dat het soms wel even kan duren voor ze bezorgd zijn. 3 weken is geen uitzondering.
Helaas allemaal boven budget. Had aangegeven in topic dat het voor sinterklaas was, en kan niet boven het budget gaan. Toch bedankt, als het niet voor sinterklaas was had ik zeker wat mee kunnen doen maar nogmaals bedankt.
Jessed93 schreef op dinsdag 14 november 2017 @ 07:43:
Die KZ ATE's zijn best fenomenaal voor hun prijs. Ikzelf heb ook de KZ ATR en gebruik die dagelijks.
Dank voor je input; Maar hoe verhouden de KZ's zich tegen bijvoorbeeld:

Philips SHE3590
KZ ES3
NoiseHush NX80

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:23
pricewatch: Xiaomi Hybrid Iron (Zilver)
Deze is op AliExpress voor precies €15 te vinden. Ik heb de pro variant. Geluid is inprincipe behoorlijk goed na mijn mening voor dit geld. Daarnaast is de bouw kwaliteit met aluminium behoorlijk goed. Ik raad je aan om een op berg hoesje te nemen dit is de meest voorkomende fout waardoor oortjes kapot gaan. Ik heb op deze manier 2 jaar met mijn oude oortjes gedaan

Een review van de iets duurdere variant (€21 op AliExpress). productreview: Xiaomi In-Ear Headphones Pro HD (Zilver) review door doelloos2

[ Voor 19% gewijzigd door Puddi Puddin op 15-11-2017 09:09 ]

Pagina: 1