Sunon???

Pagina: 1
Acties:

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 12:57
Ik heb nu al een tijdje enkele Sunon fans in m'n pc zitten (zie specs onderaan) maar ik heb eigenlijk nog nooit een review over deze dingen gelezen :(

Zijn die ooit door Tnet gedaan?

Want dit zijn m'n eerste fans die ik heb gekocht en zou dus niet weten hoe de verhoudingen in geluid en performance liggen tov andere merken

Verwijderd

al gezocht ? op tweakers.net ?
maare ik ben het ook nog niet zo tegen gekomen...

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

heeft sunon een website ? ikw il wel meer leren over sunon fans ik heb ook niks kunenn vinden :(

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:46

scorpionv

This space for rent

Algemeen www.sunon.com.tw
Europa www.sunon.fr

Fun while it lasted: World Community Grid!

• toastingnow
  • Laatst online: 18-08 11:01
Sunon: met een ronddraaiende beweging wordt gezorgd dat aan de 1-e kant lucht wordt gezogen en aande andere kant lucht van de ventilatir wordt geblazen. Hierdoor komt het verschijnsel "koeling" voor, wat een weldaad kan zijn voor bepaalde hitte opwekkende onderdelen.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 22:31

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 11 juli 2001 09:30 schreef toastingnow het volgende:
Sunon: met een ronddraaiende beweging wordt gezorgd dat aan de 1-e kant lucht wordt gezogen en aande andere kant lucht van de ventilatir wordt geblazen. Hierdoor komt het verschijnsel "koeling" voor, wat een weldaad kan zijn voor bepaalde hitte opwekkende onderdelen.
Ehhh, kom gerust terug als je wat bij te dragen hebt.

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

SUNON maakt zowel lo-end als hi-end Fans. Toch staan ze hier op tweakers als de betere fans bekend. Je hebt eventueel ook nog Papst of Delta.

Verwijderd

Wat wil je weten ... "hoe de verhoudingen in geluid en performance liggen tov andere merken" ?

Zoekt en gij zult vinden ! Op de sites van de facrikant staan alle specs vermeld en anders kun je altijd even de winkel bellen. Voor een overzicht: http://home.hccnet.nl/hcc.akkerman/fans80-120.htm.

PS. Ik heb 3x sunon80mm in me case en ik vind ze prima.

• toastingnow
  • Laatst online: 18-08 11:01
[b]
Ehhh, kom gerust terug als je wat bij te dragen hebt.
*S*
Heb nooit echt wat bij te dragen...

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 09:31
ik heb ook al een tijd Sunon fans in me kast zitten en ik ben er heel tevreden over

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

Verwijderd

Nou komt mijn 120mm/220V Sunon uit de rommelbak van de lokale elektroboer (wel netjes in de doos), maar ik vind die fan best veel herrie maken voor de hoeveelheid lucht die eruit komt.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Omdat de lagers van mijn voeding versleten waren heb ik er een Sunon ingezet. Airflow is duidelijk beter en een geluidsproductie van 25dB is normaal. Dit valt niet onder stil (Papst) of onder herrie (Delta).

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Mijn 2x80mm Sunons produceren behoorlijk lawaai (vind ik) maar ze verplaatsen een aardige portie lucht. Deze zitten aan de voorkant van mijn Antec SX1030BEC. Ik heb onlangs nog 2x80mm Antec fans (achterin zitten ook Antecs) binnengekregen.. en deze zijn flink wat stiller voor een minimaal verschil in CFM.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

Op dinsdag 10 juli 2001 22:41 schreef funkflex het volgende:
heeft sunon een website ? ikw il wel meer leren over sunon fans ik heb ook niks kunenn vinden :(
http://www.sunon.com/
Hier staan alle ventilatoren die ze ooit gemaakt hebben met alle specs genoemd wat

Ik wil niet flamen hoor maar heb jij je ogen in je reet zitten ofzo .. hoe moeilijk is het |:( |:(

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:11
ik heb 2 stuks SUNON fans in mijn kast. 80mm zijn ze. werken prima (goede luchtverplaatsing, geluid = gemiddeld).
meer weet ik er ook niet over :) behalve dat het goede fans zijn en ze vaak verkocht worden ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1