Gezien CrashPlan op mijn desktop om een of andere vage reden op versie 3.7 blijft hangen (hij update niet automatisch) besloot ik hem vandaag zelf te installeren. Nadat ik het x64 msi bestand van de website download, en deze open, blijft ie hangen in het startscherm (computing space requirements). Na 15-30 minuten kan ik op install klikken, en blijft ie zonder vooruitgang in het installatiescherm hangen (ook na een half uur). Wanneer ik dit .msi bestand met admin rights probeer te installeren (via https://www.howtogeek.com...using-administrator-mode/) krijg ik een Windows Installer scherm te zien met allerlei parameters voor msiexecute.
Wat gaat hier mis? Helaas kan ik geen .exe downloaden op de site van CrashPlan (code42). Ik denk dat ik de nieuwste versie heb want 3.7 geeft mij momenteel problemen en ik kan geen backups meer draaien.
Wat gaat hier mis? Helaas kan ik geen .exe downloaden op de site van CrashPlan (code42). Ik denk dat ik de nieuwste versie heb want 3.7 geeft mij momenteel problemen en ik kan geen backups meer draaien.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!