Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Voornamelijk de 100 seconden buffer en ondersteuning voor CDRW is prettig.

[edit] okee, die nieuwe is wel mooi met zijn display
Ik frut, dus ik epibreer
Te GADget bedoel je.Op dinsdag 10 juli 2001 22:18 schreef ikkedebikkel het volgende:
te groot
Move >>[forum=33]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mah, staat voor Europa toch een afstandbediening bij.
Stereo in-ear headphone, belt clip, in-cord 4-key remote control and AC/DC adapter included
Geil ding man!!!Op dinsdag 10 juli 2001 22:17 schreef Wallie het volgende:
Hoi,
Dit kwam ik toevallig tegen bij Philips, mocht je d'r interesse in hebben.
http://www.audio.philips.com/list.asp?special_keywords=expanium+CD+portable
[edit]
Ik zie het al: 4e kwartaal 2001
Tss... Wat ben jij een mannetje zeg,Op dinsdag 10 juli 2001 22:18 schreef ikkedebikkel het volgende:
te groot
.... Ik weet het ook niet
heb gehoord dat hij die ID3-tag wel ondersteunt. dus dat is wel geinig
Die vind ik er wat minder uitzien. Maar die kleine cdtjes maken het wel interessant...Op woensdag 11 juli 2001 10:26 schreef Wallie het volgende:
Dit is ook wel een grappig ding, voor 8cm cdr's.
[afbeelding]
Hij lijkt groter?Op woensdag 11 juli 2001 10:57 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Die vind ik er wat minder uitzien. Maar die kleine cdtjes maken het wel interessant...
Verwijderd
Op radio 538 spreken ze hem een beetje debiel uit. Ik zal het fonetisch opschrijven
...E K S P E E N I E J U M ik dacht altijd dat het E K S P A N I E J U M moest zijn
Maar die reclame lui dringen ons weer iets op hoe een product uit te spreken, het zelfde als ADSL dat M E K S T R I E M (MEXstream) moet het in plaats van E M I K S T R I E M (MXstream)
Ik deed altijd zoals jij het deed, maar ik denk eigenlijk dat de 1e toch goed is...Op woensdag 11 juli 2001 22:31 schreef NiBoR het volgende:
Hoe spreek je de Philips Expanium eigenlijk uit.
Op radio 538 spreken ze hem een beetje debiel uit. Ik zal het fonetisch opschrijven
...E K S P E E N I E J U M ik dacht altijd dat het E K S P A N I E J U M moest zijnals iets expanderen, goed ik weet dat dat ook klinkt als expend
Maar die reclame lui dringen ons weer iets op hoe een product uit te spreken, het zelfde als ADSL dat M E K S T R I E M (MEXstream) moet het in plaats van E M I K S T R I E M (MXstream)
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Alleen wat ik vind van de nieuwe Philips MP3 spelers, ze lijken zo veel op elkaar. Dat vind ik opzich wel jammer. Maar toch vind ik ze wel heel erg mooi
(valt altijd te proberen toch)
en dan heb ik het over die van de AZ1155, da's een MP3-CD draagbaar radio geval zeg maar
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
En bedankt voor uw nuttige bijdrage!Op maandag 26 november 2001 22:18 schreef cONEction het volgende:
...
Ik vind die grote wel cool, maar iets te groot.
Al hadden ze nou een acht centimeter ding gemaakt in de stijl van die eerste
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
haha, ik had eerst wat geschreven , ytoen zag ik dat de topic van maanden geleden is , dus heb ik het weggehaaldOp maandag 26 november 2001 22:36 schreef Famoso het volgende:
[..]
En bedankt voor uw nuttige bijdrage!
Ik vind die grote wel cool, maar iets te groot.
Al hadden ze nou een acht centimeter ding gemaakt in de stijl van die eerste
Verwijderd
b.t.w. de zwarte 501, heeft blauwe display verlichting en afstandbedediening, (geen display op afstanbediening).
voor de prijzen zie:
http://www.dixons.nl -audio - mp3spelers