Beste mede-tweakers,
Ik heb gisteren al een topic geopend over het upgraden van mij PC. Ik heb er toch voor gekozen om een geheel nieuwe desktop samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alle nieuwe games op high resolution met hoge fps kunnen spelen. Verder wil ik graag 1440p monitor kopen binnen een jaar. Ik wil alles op windows 10 gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €2000,- Verder heb ik alle randapparatuur al in bezit.
Logitech 933 headset
Corsair K70 toetsenbord
Steelseries rival muis
BENQ ZOWIE XL2411 144hz Monitor met in het vizier binnen een jaar een nieuwe te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game pc. Geen monitor of randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidea. Waarom weet ik ook niet precies. Misschien kun je me overtuigen waarom wel of niet?
De lijst tot nu toe:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een grote SSD in mijn PC aangezien ik hier echt alleen op game.Dat ik dan ooit een spel moet verwijderen om een andere te kunnen installeren maakt me niet zoveel uit. Als dit al nodig is met 1TB. Met 500mbit up en download is dat zo gebeurd. Verder wil ik gewoon weer een hele tijd met de nieuwe game pc vooruit kunnen. Verder vind ik het belangrijk dat de PC stil is.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik verdrink in het aanbod van processoren, moederborden en voedingen. Snap nu niet precies waar je op moet letten. En of iets dus wel of niet samen gaat in een build. Hier wil ik dus graag wat advies in. Ik wil dus graag het nieuwste, snelste en beste wat mogelijk is voor dit budget. Dus als ik voor een hogere prijs meer uit het systeem kan halen en het past binnen het budget, dan ja graag.
Ik heb gisteren al een topic geopend over het upgraden van mij PC. Ik heb er toch voor gekozen om een geheel nieuwe desktop samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil alle nieuwe games op high resolution met hoge fps kunnen spelen. Verder wil ik graag 1440p monitor kopen binnen een jaar. Ik wil alles op windows 10 gaan draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal €2000,- Verder heb ik alle randapparatuur al in bezit.
Logitech 933 headset
Corsair K70 toetsenbord
Steelseries rival muis
BENQ ZOWIE XL2411 144hz Monitor met in het vizier binnen een jaar een nieuwe te kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Game pc. Geen monitor of randapparatuur
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel en Nvidea. Waarom weet ik ook niet precies. Misschien kun je me overtuigen waarom wel of niet?
De lijst tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G | € 754,95 | € 754,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 115,43 | € 115,43 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 1TB | € 323,- | € 323,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.524,13 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag wil ik een grote SSD in mijn PC aangezien ik hier echt alleen op game.Dat ik dan ooit een spel moet verwijderen om een andere te kunnen installeren maakt me niet zoveel uit. Als dit al nodig is met 1TB. Met 500mbit up en download is dat zo gebeurd. Verder wil ik gewoon weer een hele tijd met de nieuwe game pc vooruit kunnen. Verder vind ik het belangrijk dat de PC stil is.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik verdrink in het aanbod van processoren, moederborden en voedingen. Snap nu niet precies waar je op moet letten. En of iets dus wel of niet samen gaat in een build. Hier wil ik dus graag wat advies in. Ik wil dus graag het nieuwste, snelste en beste wat mogelijk is voor dit budget. Dus als ik voor een hogere prijs meer uit het systeem kan halen en het past binnen het budget, dan ja graag.