Ik heb de gelukkige eigenaar (gebruiker eigelijk) van een Sony Mulitscan W900, da's een knappe 24" breedbeeld Trinitron buis ( http://www.ita.sel.sony.com/products/displays/wide/gdmw900.html )
waarmee ik nu op 1900x1200 draai.
Heel leuk allemaal, maar dit alles met een 16 bits kleurendiepte en een refreshrate van 60Hz (onacceptabel dus). Dit is de enige beeldbreedresolutie die op mijn V770D zit. Dit is niet echt lekker werken en ook zonde van die mooie monitor.
Ik heb dus 3 opties om dit te veranderen:
- Andere monitor (= geen optie)
- Met een platgedrukt/uitgerekt of niet-beeldvullend beeld werken
- Of een andere videokaart kopen ...
Dit laatste lijkt mij de beste oplossing, maarre, dan heb ik volgens mij een kaart met meer dan 32 Mb nodig. Wie heeft hier ideeen over ??? (en niet die Dell-kaart met 64 Mb want die verkopen ze niet los
). Liefs een gamekaart (met GeForce of TNT2 ofzo) hij gaat samen werken met een Athlon 0,6 Ghz. @ 0,8 Ghz. 
Wie helpt mij uit de brand ???
Heel leuk allemaal, maar dit alles met een 16 bits kleurendiepte en een refreshrate van 60Hz (onacceptabel dus). Dit is de enige beeldbreedresolutie die op mijn V770D zit. Dit is niet echt lekker werken en ook zonde van die mooie monitor.
Ik heb dus 3 opties om dit te veranderen:
- Andere monitor (= geen optie)
- Met een platgedrukt/uitgerekt of niet-beeldvullend beeld werken
- Of een andere videokaart kopen ...
Dit laatste lijkt mij de beste oplossing, maarre, dan heb ik volgens mij een kaart met meer dan 32 Mb nodig. Wie heeft hier ideeen over ??? (en niet die Dell-kaart met 64 Mb want die verkopen ze niet los
Wie helpt mij uit de brand ???