Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RAN prijs fout?? 86Euro pricewatch

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

• Horatius
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 30-11 15:39
Als iemand op zoek is naar ram hier:

pricewatch: Patriot Memory PVE416G320C6KGY

Denk ik prijsfout maar wil het toch even melden ookal is het misschien niet de plek ervoor.

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:42
Kun je beter aan de webshop melden, help je iedereen mee.

• Horatius
mitsumark schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:36:
Kun je beter aan de webshop melden, help je iedereen mee.
Ik heb al meerdere problemen met SiComputers gehad en hun klantenservice is niet echt behulpzaam dus ik vind t prima zo.

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Je bedoelt dat je denkt dat ze deze nu gewoon gaan verkopen? Ben jij gek, ze moeten 'm nog zelf bestellen, daarna doorsturen, ze gaan dit wel merken en annuleren de boel, dan moet de consument z'n geld terugkrijgen en als jij zegt dat je slechte ervaringen gehad hebt met ze hoe lang denk je dat het duurt voordat men hun geld terug heeft?

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Verwijderd

Voorraad Leverancier: 0
Voorraad Nieuwerkerk a/d IJssel: 0

Dat wordt lang wachten.

• Horatius
True schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:40:
Je bedoelt dat je denkt dat ze deze nu gewoon gaan verkopen? Ben jij gek, ze moeten 'm nog zelf bestellen, daarna doorsturen, ze gaan dit wel merken en annuleren de boel, dan moet de consument z'n geld terugkrijgen en als jij zegt dat je slechte ervaringen gehad hebt met ze hoe lang denk je dat het duurt voordat men hun geld terug heeft?
Ik ga niet schrijven dat ik een slechte ervaring met hun heb gehad, zou vreemd zijn. Ik weet wat de risico’s zijn van een prijsfout bestellen maar als deze wel doorkomt is het veel geluk. Als ik het geld momenteel alleen op de bank heb staan waar ik er bijna geen rente opkrijg is dit toch het proberen waard.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Horatius schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 11:38:
[...]

Ik heb al meerdere problemen met SiComputers gehad en hun klantenservice is niet echt behulpzaam dus ik vind t prima zo.
Maar dat maakt een topic openen voor iets dat niet geleverd gaat worden nog steeds nutteloos. Dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.