Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste

Ik heb een Word-bestand, als ik dit wil opslagen krijg ik de melding "Microsoft Word werkt niet meer Even geduld. Het probleem wordt gerapporteerd bij Microsoft..." dan krijg ik de melding "Microsoft Word probeert uw informatie op te halen... Dit kan enkele minuten duren." En als laatste melding "Microsoft Word werkt niet meer Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet meer goed werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is." met als opties "Fouten opsporen" en "Programma afsluiten" als ik één van de opties kies sluit Word. 3 uur voor de eerste keer dat dit probleem optrad, heb ik alles nog kunnen opslaan en ondertussen zijn er geen nieuwe updates gebeurd.
Ik het al geprobeerd mijn pc te herstarten maar dit helpt niet. Ik heb ook Office opnieuw geïnstalleerd, dit heeft ook niet geholpen.
Ik gebruik de laatste versie van Office 365 Home.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt
Vincent
...

Ik gebruikt een Acer Aspire V3-771 met een I3-248m en 6gb ram met laatste versie van Windows 10.

Beste antwoord (via Verwijderd op 10-11-2017 22:10)

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:03:
Ik heb ondertussen ook geprobeerd mijn document te bewerken in de webversie maar daar heb ik niet alle opties om bijvoorbeeld veel vergelijkingen in te voegen. Het is namelijk een taak voor wiskunde waar ik veel formules en vergelijkingen moet in zetten.
En als je in de webversie even iets kleins aanpast en dan opslaat. Werkt het dan in de andere versie wel?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Al eens geprobeerd met LibreOffice of OpenOffice het bestand te openen?
http://www.libreoffice.org/
https://www.openoffice.org/

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het openen van het bestand is geen probleem maar wel het opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Als je 365 hebt, kan je ook proberen deze via je onedrive in de webversie van Word te openen, mocht er ergens een fout zitten zal hij daar niet crashen, maar heb je wel de kans om te fixen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ondertussen ook geprobeerd mijn document te bewerken in de webversie maar daar heb ik niet alle opties om bijvoorbeeld veel vergelijkingen in te voegen. Het is namelijk een taak voor wiskunde waar ik veel formules en vergelijkingen moet in zetten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:16
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:03:
En als je in de webversie even iets kleins aanpast en dan opslaat. Werkt het dan in de andere versie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
commentator schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:03:
[...]

WOW nu kan ik het bestand wel opslaan en wel normaal bewerken in de offline versie van Word.
Kei hard bedankt!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

FWIW: overweeg voortaan, als dat van school mag, LaTeX voor documenten met veel wiskunde-achtinge formules. Minder foutgevoelig, mooiere output, en na een uurtje of wat oefenen ook veel sneller schrijven dan aanklooien met de muis.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:13:
FWIW: overweeg voortaan, als dat van school mag, LaTeX voor documenten met veel wiskunde-achtinge formules. Minder foutgevoelig, mooiere output, en na een uurtje of wat oefenen ook veel sneller schrijven dan aanklooien met de muis.
Ik zal dat programma zeker eens uitproberen. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadlock2k
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 20:26
-

[ Voor 99% gewijzigd door deadlock2k op 06-08-2021 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:15:
[...]

Ik zal dat programma zeker eens uitproberen. Bedankt.
LaTeX is not for the faint of heart. :)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

deadlock2k schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:33:
[...]

In veel disciplines is het aangenomen dat het in LaTeX wordt gemaakt zelfs.

Ik ken je nickname ergens van... maar geen idee waar exact van.
Idd. Al zal dat verschillen per type instelling en opleiding.

offtopic:
Ik gebruik het alleen op Tweakers dus dat zou van hier moeten zijn. Ik ga hier al even mee :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1