Toon posts:

Computer niet meer aan

Pagina: 1
Acties:
  • 528 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net even naar beneden gegaan om tv te gaan kijken, maar nu ben ik net boven en gaat mijn computer gaat niet meer aan. Er knippert een rood lampje. Ik heb een Sharkoon TG5 behuizing. Zelf kan ik nergens vinden waar dat lampje voor dient, misschien de voeding? Ik heb al een aantal keer de aan knop 10 sec ingedrukt en daarmee de pc geprobeerd opnieuw op te starten, maar als ik dat doe gaan de fans aan de voorkant van de behuizing nog niet 1 seconde draaien of ze stoppen al. De desktop is pas 2 weken oud dus het lijkt me vrij sterk dat er nu al iets stuk is.

Help mij aub!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Controleer eens de handleiding van je moederbord wat die zegt.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:52
Staat het ding niet gewoon in slaapstand?
Druk eens 1x kort op een toets
Druk eens 1x kort op de aanknop
Werkt dat niet, druk dan de aanknop 10 seconden in

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Daarnaast, je weet dat je afgelopen topics ook allemaal karige info hadden? Nu ook. Gaarne meer eigen effort.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

want ik heb de pc pas 2 weken
Een PC kan DOA zijn of na 19 jaar "kapot" gaan.

Stap 1: zoek de fouten/lampjes/LEDs op in de handleiding en los de bijbehorende error op.
Stap 2: zoek contact met de verkoper als stap 1 jou niet helpt en probeer er telefonisch uit te komen.
Stap 3: als verkoper geen raad weet, vraag een RMA aan en stuur de componenten terug.
Stap 4: als stap 3 niet geholpen heeft, maak een correct topic aan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Slavy @MAX3400 ik heb de aanknop 10 seconden ingedrukt en als ik daarna op het aanknopje druk gaan de vans heel even draaien maar daarna stopt het gelijk weer.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2017 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 21:46:
@Slavy @MAX3400 ik heb de aanknop 10 seconden ingedrukt en als ik daarna op het aanknopje druk gaan de vans heel even draaien maar daarna stopt het gelijk weer.
Vind je het heeeel erg als ik terug lees naar Slavy in "Computer niet meer aan" en dus nog steeds niet weet wat "vans" zijn of wat je uberhaupt voor PC hebt staan?

Nou kan ik ongetwijfeld mijn browser aansluiten op jouw browser maar daar pas ik voor; wil je je topicstart eens zeeer uitgebreid updaten maar ook zeker over een uurtje of 12 contact zoeken met de verkoper van de PC?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar zitten, dit is gaat hem gewoon niet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:52
Verwijderd schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 22:03:
Laat maar zitten, dit is gaat hem gewoon niet worden....
Morgen gewoon even naar de winkel gaan waar je m gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de wat extra info toegevoegd, hopelijk iets duidelijker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:34
Laat hem eens gewoon 1 minuut volledig uit het stopcontact.
Daarna, zet hem weer aan met enkel het hoogst nodige aangesloten.(scherm, keyboard, muis, en de unit zelf)
Nog geen beeld? naar de winkel, gezien de nodige technische kennis vermoedelijk ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:35

br00ky

Moderator Harde Waren
Zonder volledige omschrijving van je hele systeem en fatsoenlijke troubleshooting en informatie van jouw kant gaat dit helaas nergens heen.

Wil je goede hulp, omschrijf dan duidelijk je probleem, uit welke onderdelen je systeem bestaat en wat je allemaal zelf hebt geprobeerd.

Dicht bij gebrek aan dit alles.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.