Toon posts:

Koopadvies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een BP6 met 2x366@533 en 384 Mb geheugen en draai win2k. Welke videokaart kan ik het beste kopen? (dus vooral: welke kaart maakt het meest gebruik van mijn beschikbare processorkracht en is het voordeligst)

Verwijderd

Ikzelf heb er niet zoveel verstand van, maar het zal wel hierop neerkomen:

Voor spellen: TNT2/ Geforce (stuk duurder),
Voor grafische doeleinden: G400.

Zoiets misschien?
(ik zou denk ik toch de (goedkoopste) geforce pakken, bijv. de Guillemot Prophet).

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
TNT2 Ultra of Geforce.
Je kan wel een dual-systeem hebben maar daar gaat je videokaart niet harder van lopen en dus blijft de vid een bottleneck in snelheid.
Tegenwoordig zijn er trouwens maar weinig videokaarten die geoptimaliseerd zijn voor dual pc's

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:24

Jag

Dual heb je inderdaad niks aan met spellen. En over die geForce, de pophet is dus niet de goedkoopste GeForce, want daar zit oa zo'n dure tv out geval op, en zo'n dig out voor flatscreens. Volgens mij is de Annihilator (Pro) het goedkoopst. Ze zijn overigens wel even snel ongeveer.
Jag

Verwijderd

Niet moeilijk doen en gewoon de Asus 6800 DDR kopen!

ROELT! :) :) :)

Trouwens, krijg je je celly's niet op 550?

Verwijderd

Topicstarter
t' zal inderdaad wel zo'n Asus 6800 Pure worden.
2x550 lukt niet met win2k, ik krijg steeds rare vastlopers. Allebei de processors los vanelkaar lopen prima op 550 en 2,0 Volt (onder win98 of als single proc onder win2k), maar in SMP loopt het geheid vast, erg raar. Ik heb dat probleem al een half jaar, maar geen enkele oplossing werkt. Voltage al geprobeerd tot 2,3 Volt, 2 Alpha koelers laten overvliegen uit Japan (want die hebben van die relatief stille Sanyo Denki fans) BX-chipsetkoeler geplaatst, andere videokaart, andere netwerkkaart, alle kaarten eruitgehaald, andere voeding, etc. etc. etc.
Ik heb me maar neergelegd bij 2x533 (totdat de Powerleap PL-S370 volgende week uitkomt.....)
Pagina: 1