• sssensss
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zoek een?
2ehands Android smartphone voor mijn zoon

Wat is je budget?
+/- €100

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaard taken, geen bijzondere toepassingen

Wat heb je zelf al gevonden?
ik ben niet echt goed geïnformeerd over Android telefoons, maar ik weet dat de MotoG modellen een goede prijs/kwaliteit bieden. Ik ben echter op zoek naar een 2ehands model voor rond de €100.

Welke vragen heb je hier nog over?
ik zoek dus een nette gebruikte Android telefoon. Aangezien ik de aangeboden toestellen niet goed op waarde kan schatten, zou het fijn zijn om hier wat hulp bij te krijgen. Het liefst koop ik via een betrouwbare tweaker, maar via Marktplaats zou ook een optie zijn in een straal van 50 km rond Deventer ( 7411 JK ).

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Voor mijn neef ongeveer dezelfde vraag gehad. Toen zijn we uitgekomen op een nieuwe Wileyfox spark. In de aanbieding was die 99 euro, nu bij de mediamarkt 110 afhankelijk van de kleur.

Deze telefoon wordt wel geleverd zonder lader, maar elke oude lader met een output van 5,00V met minimaal 1Amp voldoet.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Hier nog een tip voor vandaag bij de Mediamarkt, €99,- pricewatch: Motorola Moto E4 Grijs
Prima toestel, niet de snelste maar wel android 7, 2 GB werkgeheugen, nieuw dus 2 jaar garantie.
Alleen vandaag ivm singlesday aanbieding.
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/singlesday.html

Wear Sunscreen!

• sssensss
  • Niet online
@Humma Kavula @ZUIVERE311
Hartelijke dank voor de tips!

Welke van de 2 is het beste?

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@sssensss
De Moto is in principe beter; Jaar nieuwer qua introductie, iets betere CPU, iets betere accu, ondersteund wat meer 4G frequenties en is goedkoper.
De spark heeft als enige plus een iets beter achtercamera maar ik zou de Moto kiezen.

Wear Sunscreen!

• sssensss
  • Niet online
Thanks!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04-2024
Idd, moto E4 is duidelijk beter.

• sssensss
  • Niet online