Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn externe harde schijf (Maxtor 2TB) aansluit op mijn Samsung Galaxy Tab A (2016) dan krijg ik de melding dat mijn harde schijf is beschadigd en dat ik deze moet formateren.
Ik heb deze aangesloten via een OTG kabel en mijn tablet ondersteunt ook deze functie.

Aangezien ik redelijk wat bestanden (meer dan 1TB) op deze harde schijf heb staan, ben ik natuurlijk niet geneigd deze te formateren.
Deze foutmelding krijg ik trouwens ook niet als ik de harde schijf aansluit op mijn laptop.

Is er ergens een mogelijkheid dat ik toch op mijn harde schijf kan zonder deze te formateren?

Op het internet vind ik niet onmiddelijk oplossingen terug maar het kan natuurlijk ook dat ik niet goed genoeg heb gezocht.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:29
Zal wel met het bestandssysteem (file format) te maken hebben die je hebt gekozen voor je externe schijf.
Dus kijk in welk bestandssysteem je je schijf hebt geformatteerd, en zoek op of je tablet dat ook ondersteunt.

edit: overigens is in 'computertaal' geheugen iets heel anders dan opslag.

[ Voor 15% gewijzigd door zetje01 op 10-11-2017 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Zal wel in het filesystem zitten :-)

als ik de 64GB microSD kaart van in mijn S7 als NTFS formateer wil die hem ook wissen.. en maakt die er zelf ExFAT van

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Ik heb je titel even aangepast.